امام جمعه کوچصفهان:

اراذل و اوباش بدانند جمهوری اسلامی قلدری های بی منطق را برنمی تابد

امام جمعه کوچصفهان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران می باشد، گفت: اراذل و اوباش بدانند جمهوری اسلامی قلدری های بی منطق را برنمی تابد.

اراذل و اوباش بدانند جمهوری اسلامی قلدری های بی منطق را برنمی تابد

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی در خطبه های نماز جمعه امروز کوچصفهان از جمله درس هایی که از قیام امام حسین می شود گرفت را درس تصمیم به هنگام غنوان و اظهارداشت: دلایل عدم تصمیم به موقع مردم زمان شناخت امام حسین به صورت تحریف شده و جهل بود.
وی یکی از الزامات جامعه امروز را تقوای سیاسی و یکی از چیزهایی که در قیامت سوال می کنند در مورد موضع انسان در قبال امام است، بیان کرد و گفت: در قیامت از دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و نوع مواجهه با آن جدا می شود.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه رموز موفقیت امام  را اخلاص امام عنوان کرد و افزود: امام سعی کرد وام دار رژیم شاه نباشد، شخصیت و سیره امام تحریف ناپذیر و جعل ناپذیر است.
وی بیان کرد: امام دو سرمایه،اسلام و پا برهنگان ومستضعفین را مدام تاکید می کرد.
حجت الاسلام حکیمی با اشاره به خطبه های گذشته در مورد مشکلات  مردم اشاره و تصریح کرد: مسئولان قول جبران دادند، بدانند در موعد مقرر یادآوری می کنم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران می باشد، افزود: اراذل و اوباش بدانند جمهوری اسلامی قلدری های بی منطق را برنمی تابد.
امام جمعه کوچصفهان خاطرنشان کرد: نامه سه کشور فرانسه ،انگلیس ،آلمان با امضای ۴۷ کشور به سازمان ملل این بود که در ایران نقض حقوق بشر همچون بازداشت های خودسرانه می شود.
حجت الاسلام حکیمی با عنوان این سوال که برای بازداشت اراذل و اوباش باید از شما اجازه بگیریم، گفت: انقلاب کردیم که مستقل باشیم نه اینکه از شما اجازه بازداشت و صدور حکم متخلفان را بگیریم .
وی خاطرنشان کرد: به جان هم افتادن نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا و نشان دادن نقشه های جعلی مراکز بمب اتم در ایران و لبنان از سوی بنیامین نتانیاهو نشانه استیصال آنهاست.
امام جمعه کوچصفهان تصریح کرد: امسال مراسم اربعین را در شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه