نماینده مردم رشت در مجلس:

لزوم تعیین اشدمجازات برای مخلان امنیت/برخورد دستگاه قضا قاطع باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر ضرورت تعیین اشد مجازات برای مخلان امنیت اجتماعی، گفت: دستگاه قضا با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کند.

لزوم تعیین اشدمجازات برای مخلان امنیت/برخورد دستگاه قضا قاطع باشد

به گزارش ۸دی،سید علی آقازاده با اشاره به حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت میان بیماران، اظهار کرد: اقدام ناهنجار چند تن از اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینا، مایه نگرانی شهروندان و همچنین چهره فرهنگی و فرهیخته مردم شهرستان رشت شده است.

وی با اشاره به اقدام سریع ناجا در دستگیری برهم زنندگان امنیت و چرخاندن آنها در سطح شهر، گفت: اگرچه چرخاندن اراذل و اوباش در سطح شهر شیوه خوبی برای عبرت آموزی بوده اما کافی نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: باید با اشد مجازات با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد شود تا مایه عبرتی برای کسانی باشد که با اقداماتی از این دست، به فکر قدرت نمایی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از تلاش ناجا برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا دستگاه قضا به وظیفه تاریخی و انقلابی خود عمل کرده و با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

آقازاده با تأکید بر حمایت مجلس از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلان امنیت جامعه، افزود: از دستگاه قضا می‌خواهیم که شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند اعمال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه