سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

موفقیت در لیگ دسته یک حمایت مسئولان را می‌طلبد/ ضرورت رفع کاستی های استادیوم وحدت آستارا

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، با بیان اینکه موفقیت تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول نیازمند حمایت مسئولان است، گفت: کاستی های استادیوم وحدت آستارا هر چه سریعتر برای انجام دیدار های تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران رفع شود.

موفقیت در لیگ دسته یک حمایت مسئولان را می‌طلبد/ ضرورت رفع کاستی های استادیوم وحدت آستارا

به گزارش ۸دی، حسن اشجاری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شهرداری آستارا با اشاره به اینکه برای میزبانی از تیم های فوتبال در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نیاز است که کاستی های اساسی استادیوم وحدت آستارا از جمله نور ورزشگاه، رختکن تیم ها، فنس کشی دور استادیوم و میدان چمن، جایگاه تماشاگران و جایگاه دو تیم در داخل زمین هر چه سریعتر رفع شود، اظهار کرد: از مسئولان استان گیلان و همچنین شهرستان مرزی بندر آستارا تقاضا داریم مشکلات موجود در این زمینه رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه دوری از حاشیه از عوامل اصلی موفقیت تیم شهرداری آستارا بود، گفت: افرادی که سعی در تخریب تیم را داشتند، از تیم دور کرده و با وجود تمام کاستی ها، همدل بودیم.

اشجاری، افزود: اعضای تیم فوتبال شهرداری آستارا به معنای واقعی ایثار و همدلی را در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به نمایش گذاشتند و نماینده شایسته ای برای فوتبال استان گیلان بودند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: بهترین خط حمله لیگ دسته دوم در اختیار تیم فوتبال شهرداری آستارا بود و سعی خواهیم کرد در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران ضمن حفظ سهمیه لیگ دسته اول نگاهی به لیگ برتر هم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا از لیگ برتر استان گیلان به لیگ دسته سوم صعود کرد و از آنجا به لیگ دسته دوم کشور و در حال حاضر یک تیم دسته اولی فوتبال ایران است، اظهار کرد: با تمامی کمبودها به این مرحله رسیدیم و از شهردار، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر آستارا، مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه در این رابطه صمیمانه سپاسگزارم. وی ادامه داد: نیازمند همراهی مسئولان ارشد آستارا، تجار، بازرگانان و دوستداران ورزش و تیم فوتبال شهرداری آستارا در ادامه راه و موفقیت در دسته اول فوتبال باشگاه های کشور هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، تصریح کرد: هزینه لیگ دسته یک کشور فوتبال کشور از لیگ دسته دوم بسیار بیشتر است و با توجه به صعود تیم شهرداری آستارا به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، برای انعقاد قرارداد با حامیان مالی این تیم برنامه ریزی خواهیم کرد.

خبرنگار: مهدی حسین نژادی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه