سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

نتیجه‌گرفتن حق شهرداری آستارا است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه من مطمئنم این تیم بهتر خواهد شد، گفت: نتیجه‌گرفتن و بهترشدن حق تیم شهرداری آستارا و هوادارانش است.

نتیجه‌گرفتن حق شهرداری آستارا است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آرش برهانی در نشست خبری بعد از بازی با خوشه طلایی با بیان اینکه خوشه طلایی داری کادر و بازیکنان مجرب و کار بلدی است، اظهار کرد: خوشه طلایی نیم‌فصل دوم، از هر نظر با نیم‌فصل اول فرق کرده است.

وی با بیان اینکه ما در هفته اخیر شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: حتی چند بازیکنی که امروز بازی کردند در این هفته با ما نتوانستند تمرین کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه ما در این یازی در همان ۱۵ دقیقه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم، افزود: خودمان کار را سخت کردیم تا به اینجا کشیده شد.

وی با اشاره به اخراج سهیل پوربخش گفت: متأسفانه بهترین بازیکنان خودمان را برای هفته بعد از دست دادیم.

برهانی با بیان اینکه باید نگاهی مهربان‌تری نسبت به تیم شهرداری آستارا بشود، ادامه داد: ضمن تشکر از داور اما شما می‌بینید که حتی در آستارا و زمین خانکی هم با ما اینگونه رفتار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با بیان اینکه ما هفته به هفته باید بهتر بشویم، تأکید کرد: بهترشدن و نتیجه‌گرفتن حق تیم شهرداری آستارا و هوادارانش است.

وی با بیان اینکه هرچند ما هفته آینده بازی سختی را خواهیم داشت، گفت: اما از لحاظ فنی و ذهنی بهتر خواهیم شد و من این را مطمئن هستم.

برهانی با بیان اینکه همه تلاش من و همکارانم این است که این تیم را از لحاظ روحی و ذهنی آماده کنیم، کنیم، گفت: این تیم نیاز به حمایت همه‌جانبه رسیدگی دارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه