بسیج دانشجویی اجازه هرگونه سوء استفاده در مسیر مطالبات مردم را به جریانات غیرهمسو نخواهد داد

بسیج دانشجویی اجازه تفرقه افکنی، تحریف و هرگونه سوء استفاده در مسیر مطالبات مردم را به جریانات غیرهمسو نخواهد داد

بسیج دانشجویی اجازه هرگونه سوء استفاده در مسیر مطالبات مردم را به جریانات غیرهمسو نخواهد داد

به گزارش ۸دی،بسیج دانشجویی اجازه تفرقه افکنی، تحریف و هرگونه سوء استفاده در مسیر مطالبات مردم را به جریانات غیرهمسو نخواهد داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان پیرامون حواشی سومین نشست مطالبه گری صدای دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کونوا قَوّامینَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ ۖ وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلىٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما تَعمَلونَ .( سوره مبارکه المائده آیه ۸ )

پیرو واکنش های اخیر رسانه ای ناظر بر نشست مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گیلان با عنوان ” صدای دانشجو ” مطالبی به عرض می رسد:

۱ . سلسله نشست های مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی استان با رویکردی مسئله محور و مبتنی بر نظام مسائل استان و کشور برگزار می گردد که این امر در نشست سوم با موضوع بررسی مسائل نظام آموزشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با حضور جناب آقای احمدی نماینده مردم شریف رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و از یادگاران دفاع مقدس برگزار گردید.

۲- در ابتدا لازم میدانیم از حضور ایشان در سلسله نشست های مطالبه گری صدای دانشجو همانطور که در جلسه به ایشان اعلام گردید، تشکر و تقدیر نماییم.
و اما بعد…

۳ . محتوای جلسه مذکور پس از نقل و قول های گوناگون روز شنبه ۵ مهر از سوی روابط عمومی بسیج دانشجویی استان بدون دخل و تصرف و سوگیری منتشر گردید اما برخی پایگاه های خبری در ساعات پایانی همان روز با تیتر تحریف شده و منسوب به نماینده مردم رشت تحت عنوان ” دنا پلاس حق مسلم ماست ” جانب امانت داری و پایبندی به محتوای اصلی صحبت ها را را رعایت ننمودند و این تیتر توسط برخی از کانال های خبری استان نیز منتشر گردید.

جناب احمدی در واکنش به انعکاس رسانه ای این نشست، با انتشار بیانیه ای مطالب مندرج نسبت به خود را تکذیب و آن را به عواملی جاهل در داخل و معاند در خارج نسبت داد.

و اما چند نکته پیرامون نحوه رسانه ای شدن خبر نشست فوق و همچنین اظهارات جناب احمدی :

اولا خطاب به تحریریه محترم این پایگاه های خبری باید گفت : اصول حرفه ای خبرنگاری ایجاب می کند که تیتر و عکس نوشت یک رسانه با سابقه و با اصل خبر مطابقت داشته و اصل وفاداری به محتوا رعایت گردد . در متن منتشر شده از کانال اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی گیلان (gilbso) اشاره ای به حق مسلم دانستن خودروی دناپلاس توسط نماینده محترم نشده است.

ثانیا به آقای احمدی یادآور می شویم، در جایگاه نمایندگی ملت و کسوت استادی دانشگاه از ایشان انتظار سعه صدر بیشتری می رفت.

آنچه ایشان از حس نامیدی در نشست فوق عنوان نمود که بی شباهت با گفتمان غرب زده نیست، بی تردید دغدغه مندی و مطالبه گری تخصصی دانشجویان بسیجی استان است که ماه ها در قالب هسته های مسئله محور روی موضوعات و مسایل مردمان دیارشان مطالعه نمودند. فلذا پیگیری مطالبات نه تنها لجاجت نیست بلکه بر طبق منویات مقام معظم رهبری باید تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال گردد.

خبر منتشر شده روابط عمومی بسیج دانشجویی گیلان مستند بر فایل های صوتی و تصویری حضرتعالی و در صورت مراجعه قابل دسترسی است.

مطالبه گری تخصصی دانشجویان بسیجی بدون تردید منحصر به جریان یا طیف سیاسی خاصی نخواهد بود و مبتنی بر مسائل استان از مسئولین منتسب به قوای سه گانه جهت پاسخگویی دعوت خواهد شد و مجموعه بسیج دانشجویی استان این آمادگی را خواهد داشت تا با نگاه کارشناسی و رویکردی انقلابی و مطالبه گر در جهت حل مسائل و مشکلات استان گام بردارد.

در کنار تمامی مواردی که به آن اشاره شد، انقلاب اسلامی والاترین نماد مبارزه با تمامی ناپسندی ها و شهدا، عالی ترین الگو های عامل به اصل انقلاب اسلامی هستند؛ بنابراین از تمامی مسئولین انتظار میرود مخصوصا در ایامی که مزین به دفاع مقدس و خاک خوردگان مسیر پر فراز و نشیب انقلاب است، در نامبردن از این عناوین وزین دقت لازم را بکار گرفته و خدای ناکرده در مواردی این گنج های گرانبها را سپر بلای عافیت طلبی ها و خدشه وارد نمودن به تن خسته ی مردم و جوانان انقلابی ننمایند.

در آخر عنوان میداریم بسیج دانشجویی در کنار آحاد جوانان غیور و مردم صبور این مملکت، پیگیر مطالبات اولویت دار و به حق ملت ایران و مردم استان گیلان همچون گذشته خواهد بود و اجازه تفرقه افکنی، تحریف و یا هرگونه سوء استفاده را نخواهد داد.
والسلام علی من التبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه