رئیس پليس راهنمايي و رانندگي گیلان خبر داد:

راننده منضبط از آموزشگاه رانندگی قانونمند به چرخه ترافیک وارد می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از نظارت دقیق بر عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی استان خبر داد و گفت: راننده منضبط و قانونمدار از آموزشگاه رانندگی قانونمند به چرخه ترافیک وارد می‌شود.

راننده منضبط از آموزشگاه رانندگی قانونمند به چرخه ترافیک وارد می‌شود

به گزارش ۸دی،سرهنگ” امیر طالبی” با تاکید بر اهمیت آموزشگا‌ه‌های رانندگی در بهبود وضعیت ترافیکی کشور، اظهارداشت: در سال‌های دور افراد رانندگی را به صورت فردی و در کنار بستگان و یا راننده دیگر می‌آموختند و این آموزش‌ها غیراستاندارد و صورت می‌گرفت و چه بسا بعضی از رفتارهای نادرست رانندگی به این شیوه گسترش یافته است.
وی افزود: در سال‌های اخیر ساز و کار آموزش‌های تئوری و عملی قبل از اخذ گواهینامه رانندگی بستر لازم برای تربیت رانندگان منضبط و قانونمدار را فراهم کرده و مربیان رانندگی در کنار شرایط عمومی تعیین شده در قانون باید دارای روحیه قانونمداری بالا باشند تا هنرجویان آموزش‌های صحیح و استاندار رانندگی را دریافت کنند.

: عموماً اولین آموزش‌ها موثرترین آموزش هستند و در ذهن آموزش گیرند تا سالیان متمادی درج شده و به ملکه رفتاری وی تبدیل می‌شود.
سرهنگ طالبی مهمترین رسالت آموزشگاه‌های رانندگی را تربیت رانندگان قانونمدار عنوان کرد و اذعان داشت: متقاضیان تعلیم رانندگی قوانین و مقررات را از مربیان خود یاد می‌گیرند و نتیجه آموزش صحیح هنرجویان، رانندگان‌ قانونمدار خواهند بود که قطعاً تاثیر آن را در ارتقاء سطح کیفی رانندگی را شاهد خواهیم بود.
وی از نظارت دقیق بر عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی در سطح استان خبر داد و گفت: راننده منضبط و قانونمدار از آموزشگاه رانندگی قانونمند به چرخه ترافیک وارد می‌شود.
به شروع کار آموزشگاه‌های رانندگی اشاره کرد و اذعان داشت: نظارت بر عملکرد آنها و بازخوردگیری از متقاضیان آموزش دیده به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری ۲۳۶ مورد بازدید از آموزشگاه‌های سراسر استان صورت گرفته که ماحصل آن سلب مجوز و تعطیلی یک آموزشگاه رانندگی به علت تکرار تخلفات و ابلاغ تذکر به ۴ آموزشگاه رانندگی بوده است و ۵ آموزشگاه رانندگی و ۲۶ مربی به علت انجام برنامه‌های شایسته مورد تشویق قرار گرفته‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه