انتقاد مدیرکل مدیریت بحران گیلان از اختلافات مدیران تالش/ تلاش نماینده برای حضور یکی از وزرا در تالش و جذب اعتبار

در حالی که از وقوع سیل تالش چهار روز گذشته است، مدیرکل مدیریت بحران گیلان در جلسه ستاد بحران از اختلافات دیرینه مدیران شهرداری و شورای شهر تالش انتقاد کرد.

انتقاد مدیرکل مدیریت بحران گیلان از اختلافات مدیران تالش/ تلاش نماینده برای حضور یکی از وزرا در تالش و جذب اعتبار

به گزارش هشت دی، در حالی که از وقوع سیل تالش چهار روز گذشته است، مرادی مدیرکل مدیریت بحران گیلان در جلسه ستاد بحران از اختلافات دیرینه شهرداری و شورای شهر تالش انتقاد کرد و گفت: همیشه انتظار داریم که دیگران کار را انجام دهند و ما تماشا کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت شهر با همه شماست چون شما منتخب مردم هستید، تصریح کرد: بحران برای شماست باید برای حل بحران کمک کنیم.

وی تصریح کرد: این میز نمی دانم چیست که همه به آن چنگ زده اند؟ از شما می خواهم بیشتر تلاش کنید.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان تصریح کرد: شهر برای شماست ما مهمان هستیم از شما می خواهم بیشتر برای مردم سینه سپر کنید.

“حسن محمدیاری” نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه ستاد بحران شهرستان تالش در خصوص سیل اخیر با بیان اینکه از ساعت اولیه وقوع سیل دوست داشتم در شهرستان حضور پیدا کنم، اظهار کرد: همکاران نیز تاکید داشتند که در منطقه حضور پیدا کنم اما باید گاهی از ظرفیت ملی و کشوری استفاده کنیم.

وی با اشاره به نطق اضطراری اش در مجلس پیرامون سیل اخیر، گفت: به دنبال حضور یکی از وزراء در منطقه برای بازدید و تخصیص اعتبار لازم هستیم.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر ادامه داد: باید از ظرفیت های استانی استفاده کنیم زیرا این نوع حوادث نادر است، بارش ۳۰۰ میلی متر باران در بازه زمانی ۴ الی ۶ ساعت یک استثناء است.

وی افزود: خیلی از عوامل دست به دست هم دادند تا متاسفانه آمار و میزان خسارت بالا رود این در حالی است که باید با مدیریت صحیح از میزان خسارت بالا جلوگیری کرد.

محمد یاری با بیان اینکه راه های روستایی و عشایری معمولا آسیب پذیر هستند، گفت: شهرستان تالش حلقه ارتباط بین آستارا، اردبیل و استان های همجوار به مرکز استان و تهران است زیبنده نیست یک پل داشته باشد و آسیب ببیند یا اینکه مردم ساعت ها در ترافیک بمانند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش بنده این است که به این بهانه وزیر در منطقه حضور یابد یک بودجه اساسی برای پل تالش در نظر بگیرد.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با بیان اینکه اهمیت کنار گذر تالش اینجا خود را نشان می دهد، گفت: کنار گذری که امروز باید شاهد افتتاح، راه اندازی و استفاده از آن باشیم به دلایل مختلف به تأخیر افتاده است، بدنبال مقصر نیستیم اگر موازی کاری ها و تنگ نظری نبود، امروز شاهد افتتاح یکی از لاین های کنار گذر بودیم.

وی با بیان اینکه درست نیست تالش در حالی که به عنوان سومین شهرستان مهم و بزرگ استان تلقی می شود، کم بهره بماند، افزود: لذا اهتمام ویژه داریم که یکی از وزراء به شهرستان حضور یابد تا این مشکلات رفع شود.

محمد یاری با تأکید بر اینکه زیبنده نیست در اوج گرفتاری مردم، ما اختلاف سلیقه و دیدگاه های خود را بزرگ کنیم، افزود: قطعا مردم در این مسیر آسیب می بینند و هزینه می پردازند.

وی افزود: گاهی اوقات ضعف ها و ناکارآمدهایی بوده اما اکنون زمان مطرح کردن آن نیست و باید به فکر رفع مشکل شهرستان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه