فرمانده سپاه تالش در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

بازگشایی چند راه روستایی در تالش

فرمانده سپاه تالش با بیان اینکه بارش شدید باران و وقوع سیل منجر به مسدودشدن راه‌های ارتباطی چند روستا در بخش مرکزی این شهرستان شده است، گفت: برخی از مسیرهای مسدودشده بازگشایی شدند.

بازگشایی چند راه روستایی در تالش

محمدعلی ستیزه در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت تالش در پی وقوع سیل اظهار کرد: بارش شدید باران و وقوع سیل منجر به مسدودشدن راه‌های ارتباطی بین چند روستا در بخش مرکزی شهرستان تالش شد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران در شهرستان فعال است، گفت: خوشبختانه تعدادی از مسیرهای مسدودی احیا شده است مانند روستای سیاه‌کت از توابع جوکندان تالش که با همکاری بسیج، گروه‌های جهادی، دهیاری و مردم منطقه به وسیله بیل مکانیکی و ماشین کمپرسی این جاده طی دو ساعت بازگشایی شد.

فرمانده سپاه تالش تصریح کرد: در پی وقوع سیل در این منطقه، برق و گاز قطع شده بود که با همکاری نیروهای امدادی، وصل شد.

ستیزه افزود: روستای لمیر در بخش حویق که کل جاده آن زیر آب رفته بود نیز با همکاری راهداری و مردم به وسیله قلوه ‌سنگ، مسیر جریان آب مهار شد تا به برخی منازل در مسیر آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به حضور نیروهای نظامی در منطقه در جهت امدادرسانی به مردم بیان کرد: بخش مرکزی حویق و حتی نقاط دوردست منطقه نیز توسط فرماندهان پایگاه رصد می‌شود تا به محض بروز هرگونه مشکل و نیاز به کمک در منطقه حضور یابند.

فرمانده سپاه تالش در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است و تنها در برخی موارد خسارت به احشام و انبار کشاورزی مردم وارد شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه