نماینده مردم آستارا در مجلس مطرح کرد:

تلاش بنیاد شهید برای بهبود نحوه ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران

نماینده مردم آستارا در مجلس از برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهبود نحوه ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان خبر داد.

تلاش بنیاد شهید برای بهبود نحوه ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران

به گزارش ۸دی،غلامرضا مرحبا در تشریح جزییات نشست امروز فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهارداشت: در این نشست نمایندگانی که فرزند شهید هستند، حضور داشتند و به ضرورت توجه به مواردی همچون توجه به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعامل این نهاد با سایر دستگاه‌ها به دلیل اهمیت حفظ کرامت خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و نوع مخاطبانی که دارد، تاکید کردند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت ایثارگران معسر، تامین هزینه درمان این قشر، حمایت بیمه‌ای از همسران و والدین شهدا، ضرورت تهیه مقدمات اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان که هنوز شغلی ندارند نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

مرحبا یادآور شد: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز پیرامون تلاشی که در این دوره از مدیریت این نهاد برای رفع مشکلات موجود در آن صورت گرفته است، همچنین تامین کسری بودجه و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر این بنیاد به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان توضیحاتی را ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در نهایت قرار بر این شد که این نشست‌ها به صورت مستمر برگزار شود تا بتوان مشکلات خانواده‌های شهدا، جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان را مورد بررسی قرار داده و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه