فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تولید محتوا در فضای مجازی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت دارد، گفت: امروزه دشمن در فضای مجازی با ما می‌جنگد لذا همه فعالان باید عزم خود را برای شکست دشمن در این فضا جزم کنند.

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش ۸دی،سرهنگ سید اکبر قاسمی امروز در مراسم «لبیک یا حسین(ع)» به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور ۷۰ نفر از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی خواهران ناحیه یک و ۲ رشت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که می‌توانیم از قیام امام حسین(ع) و روز عاشورا بگیریم مباحث مربوط به بصیرت است.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت در جلوگیری از منحرف شدن انسان خاطرنشان کرد: کسی که بصیرت ندارد حتی اگر از خواص جامعه هم باشد باز ممکن است از مسیر منحرف شده و سقوط کند لذا پرداختن به این موضوع مهم در جامعه بسیار ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مدافعان حرم بر خلاف تلاش دشمن جهت نابود کردن اعتقادات نسل جوان پای ارزش‌های دینی ایستادند تصریح کرد: کشور ما ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در دوران دفاع مقدس دارد و علاوه بر این مدافعان حرم در همین سال‌ها نشان دادند که تلاش دشمنان برای دور کردن جوانان از قرآن و اهل بیت(ع) بی‌اثر بوده است.

قاسمی اهمیت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یادآور شد و افزود: با توجه به اقدامات دشمنان برای منحرف کردن جوانان از طریق فضای مجازی، همه ما وظیفه داریم که با تولید محتوای درست شبهات را از ذهن جوانان بزداییم و در راستای اهداف گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تولید محتوا در فضای مجازی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت دارد عنوان کرد: امروزه دشمن در فضای مجازی با ما می‌جنگد لذا همه فعالان باید عزم خود را برای شکست دشمن در این فضا جزم کنند.

 این مراسم با قرائت بیانیه تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و تجدید عهد با خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین اجرای چند برنامه هنری و فرهنگی پایان یافت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه