فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

اکثر لیدرها و اغتشاشگران شناسایی شده در رشت غیربومی اند/ اجرای ۷۰۰برنامه در هفته بسیج در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای حدود ۷۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با چهار رویکرد اساسی، گفت: این رویکردها شامل خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار خواهد بود.

اکثر لیدرها و اغتشاشگران شناسایی شده در رشت غیربومی اند/ اجرای ۷۰۰برنامه در هفته بسیج در رشت

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ “محمد نیک فطرت” فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت امروز در نشست خبری با اعلام برنامه های هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به اهمیت نقش رسانه در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: رسانه از ابزار مهم سربازان جنگ نرم است و در این راستا نقش بی بدیلی دارد که این اثرگذاری و نفوذ در افکار، عقاید و باورها بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امنیتی تامین امنیت و آرامش جامعه است و در این راستا با همه وجود خادم مردم هستند در رابطه با اغتشاشات اخیر گفت: بیشتر لیدرها و اغتشاشگرانی که در رشت مبادرت به ناامنی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند که عمده آنها اهل رشت نیستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امسال در چهل و سومین سالگرد هفته بسیج حدود ۷۰۰ عنوان برنامه در ۳۰۰ پایگاه با چهار رویکرد اساسی پیش بینی شده است، تصریح کرد: این رویکردها شامل خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بالغ بر نود درصد برنامه های شاخص این هفته پایگاه محور خواهد بود و از یکشنبه ۲۹ آبان با محوریت، بسیج، سازندگی و پیشرفت آغاز خواهد شد، بیان کرد: برنامه های شاخص هفته بسیج شامل، جشنواره علی اکبر ویژه سربازان، رزمایش مواسات با توزیع پنج هزار بسته معیشتی به شکل خودرویی در پیاده راه فرهنگی رشت و همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت و جشنواره مالک اشتر( تشویق رده های مختلف بسیج) است.

سرهنگ نیک فطرت به غبارروبی گلزار شهدای مرکزی و محلات در سوم آذرماه خبر داد و گفت: علاوه بر این برنامه ها تجلیل از حافظان و پیشکسوتان قرآنی و حضور سازمان یافته نیروهای بسیج در نماز سیاسی عبادی جمعه، بررسی مشکلات مردم به شکل سازمان یافته در محلات مختلف پیش بینی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه