فرماندار رودسر عنوان کرد:

با وجود تنگناهای مالی هیچ پروژه ای در رودسر متوقف نشده است

فرماندار رودسر با اشاره به کم و کاستی در حوزه منابع مالی تصریح کرد: با این وجود هیچ پروژه ای در این شهرستان متوقف نشده و روند کارها با آهستگی پیش می رود.

با وجود تنگناهای مالی هیچ پروژه ای در رودسر متوقف نشده است

به گزارش ۸دی، فرماندار شهرستان رودسر روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار فضای خبر و خبر رسانی را در این شهرستان به نسبت سایر شهرستان های گیلان مطلوب توصیف و افزود: اوضاع این شهرستان از این حیث آرام است و قراین موید این موضوع است که خبرنگاران صادقانه و منصفانه قلم می زنند.

حسین اسماعیل پور، خبرنگاران را وجدان آگاه و بیدار دل جامعه ذکر و گفت: آنچه از شما انتظار داریم این است که همچنان با همین رویکرد و با محوریت پیشرفت شهرستان فعالیت رسانه ای را ادامه دهید.

وی از استقرار خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال کرد و بیان کرد: معتقدم با فعالیت خانه خبر در این محل علاوه بر تجمیع خبرنگاران می تواند به روند ساماندهی و اینکه روند کارها بهتر و منسجم تر پیش برود منتهی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به کم و کاستی در حوزه منابع مالی تصریح کرد: با این وجود هیچ پروژه ای در این شهرستان متوقف نشده و روند کارها با آهستگی پیش می رود.

فرماندار شهرستان رودسر به موضوع حادثه خیز بودن این شهرستان از حیث حوادث طبیعی اشاره و گفت: سالانه ۱۲۰مورد ریزش و رانش زمین در این شهرستان بوقوع می پیوندد که کاملا امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

به گفته دکتر اسماعیل پور، تمام اهتمام ما بر این است که این حوادث را به حداقل ممکن برسانیم اما هنوز تا پایان راه کار زیادی داریم که باید انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در حوزه مدیریت بحران، در حوزه آبگرفتگی کارهای خوبی صورت گرفته و جلوی بسیاری از سیلاب ها در راستای اجرای پروژه دفع و هدایت آبهای سطحی گرفته شده است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه