معاون فرماندار رودسر در گفت وگو با ۸دی مطرح کرد:

از آسیب ۲۰درصدی به مزارع کشاورزی رودسر تا مسدود شدن چند راه روستایی

معاون فرماندار رودسر گفت: راه ها و زیرساخت های این شهرستان خسارات جزیی دیدند ولی بخش کشاورزی رودسر با خسارت شدید ۲۰درصدی به محصولات کشاورزی مواجه شده است.

از آسیب ۲۰درصدی به مزارع کشاورزی رودسر تا مسدود شدن چند راه روستایی

خلقی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رودسر در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در تشریح وضعیت شهرستان رودسر بر اثر بارش شدید باران‌ و جاری شدن سیل اظهار کرد: بارش شدید باران از ظهر دیروز ساعت ۱۴ آغاز و تا الان رودخانه ها، بویژه رودخانه هایی که از شهرستان املش به رودخانه های رودسر منشعب میشوند پر از آب هستند.

خلقی درباره میزان خسارت و آسیب های ناشی از جاری شدن سیل در شهرستان رودسر گفت: راه ها و زیرساخت های این شهرستان خسارات جزیی دیدند ولی بخش کشاورزی رودسر با خسارت شدید ۲۰درصدی به محصولات کشاورزی مواجه شده است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه افزود: در طول چندسال اخیر بیمه مزارع کشاورزی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است و با توجه به اینکه وضعیت رو به ثبات است، کارشناسان و نیروهای جهاد کشاورزی در حال رصد و بررسی میزان خسارات وارده هستند.

وی با بیان اینکه راه روستایی ناصرسرا باز و درحال تردد است گفت: معمولا بعضی از راه های روستایی در بستر رودخانه ها قرار دارند که با بارش باران و بالا امدن آب رودخانه ها این راه ها مسدود و با فرونشست آب رودخانه ها مسیر تردد باز میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه