فرماندار رودسر:

بلاتکلیفی مردم با خرید زمین هایی با دو پروانه شهری و روستایی/ در حوزه راه و شهر سازی در رودسر کار جدی انجام نشده است

وی تصریح کرد: پل کمربندی کلاچای به ظاهر دارند کار می کنند اما ظرف ۱۶ ماهی که من فرماندار رودسر هستم همچنان دوگوشواره این پل از شن ریزی پر نشده است.

بلاتکلیفی مردم با خرید زمین هایی با دو پروانه شهری و روستایی/ در حوزه راه و شهر سازی در رودسر کار جدی انجام نشده است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حسین اسمعیل پور، فرماندار رودسر صبح امروز در جلسه بررسی طرح جامع تفصیلی شهری و طرح های ساناندهی بافت های تاریخی و فرسوده این شهرستان با بیان اینکه شهرهای ما از لحاظ طرح های تفصیلی دچار مشکل هستند اظهار کرد: در حوزه شهری رودسر نصف شهر را به عنوان بافت تاریخی اعلام کردند که ساخت و سازها در این منطقه محدودیت های خاص خود را دارد.

اسمعیل پور با اشاره به مجموعه ای از تاسیسات بهداشتی در شهر رودسر که سالها بلااستفاده مانده است اذعان کرد: قبل از هر چیز باید بدانیم چه کنیم تا از این ساخته به خوبی استفاده کنیم زیرا اگر اکنون بخواهیم این مجموعه را بسازیم باید میلیاردها تومان هزینه کنیم.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه کلاچای به عنوان یک شهر ساحلی توسط کمربندی محدود و محصور شده است گفت: روابط اقتصادی این شهر محصور شده و به شهرداری هم برای رفع مشکلات اختیاری داده نمی شود بسیاری از مردم در این منطقه که زمین خریده‌اند و با دو پروانه شهری و روستایی درگیر مشکلات شدند.

وی افزود: راه و شهرسازی موافق نیست که ۷ هزار هکتار از این شهر وارد حوزه شهری شود اما عده ای این زمین را خریده کارهای پروانه را انجام دادند و الان بلاتکلیف هستند.

فرماندار رودسر گفت: این مسئله در رحیم آباد کمتر است اما در کلاچای و واجارگاه خیلی زیاداست، الان یکی از شهردارهایی که در لبه تیز و تیغ مباحث اقتصادی است شهردار واجارگاه است و طرح هادی و جامع اش قاطی و نامشخص است.

فرماندار رودسر با اشاره به ساختمان فرمانداری و با بیان اینکه این ساختمان به ۱۰ سال خدمت تنها ۵ درصد پیشرفت داشته است افزود: اگر هر سال یک درصد کار در این پروژه انجام می‌شد الان ۱۰ درصد پیشرفت داشت.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون پرداختی برای این پروژه داشتیم در حالی که قرار بود فقط با ۴ میلیارد این پروژه به اتمام برسد.

اسمعیل پور با بیان اینکه در حوزه راه کاکرود کار جدی نکرده ایم و در این حوزه موضوع تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام است اذعان کرد: کارگاه جاده شبک بعد از یکسال که زیرسازی و تثبیت شد تخریب شد و کار هم تعطیل شد.

فرماندار رودسر ادامه داد: در حوزه راه سازی راه های ما در اشکور بجز نزدیک به ۵ کیلومتر که روکش شد هیچ کاری انجام ندادیم.

وی تصریح کرد: پل کمربندی کلاچای به ظاهر دارند کار می کنند اما ظرف ۱۶ ماهی که من فرماندار رودسر هستم همچنان دوگوشواره این پل از شن ریزی پر نشده است و من فکر می کنم که بی خیال شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه