هوای گیلان ۳ تا ۷ درجه  گرم می شود/ کاهش دمای دوباره از چهارشنبه

کارشناس هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا هفت درجه ای دما احتمال گرمازدگی تا اواسط هفته خبر داد و گفت: به تدریج از اواخر وقت سه شنبه به ویژه چهارشنبه کاهش دما رخ می دهد.

هوای گیلان ۳ تا ۷ درجه  گرم می شود/ کاهش دمای دوباره از چهارشنبه

به گزارش ۸دی، شبنم هادی نژاد با بیان اینکه آسمان گیلان کمی تا نیمه ابری است، اظهار کرد: دمای هوای رشت در گرم ترین و خنک ترین ساعات به تربیت ۳۲ و ۲۶ درجه سلسیوس است.

وی با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری ناپایدار ی های موقتی طی امروز در منطقه است، افزود: در برخی از نقاط استان افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

این کارشناس هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا هفت درجه ای دما احتمال گرمازدگی خبر داد و تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با حاکمیت توده هوای گرم و پایدار و شکل گیری جریانات جنوبی، افزایش دما پیش بینی می شود.

هادی نژاد، با بیان اینکه روند افزایش نسبی دما تا اواسط هفته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به تدریج از اواخر وقت سه شنبه به ویژه چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی شرایط برای افزایش ابر، کاهش دما و در برخی از نقاط رگبار باران، وزش باد و رعد و برق تا پنجشنبه فراهم می شود.

وی وضعیت جوی استان طی فردا را غالبا صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و افزایش نسبی دما دانست و یادآور شد: دریا تا روز سه شنبه آرام و مناسب برای فعالیت های مرتبط است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه