نماینده مردم آستارا در مجلس:

استفاده درستی از مرکز رشد واحدهای فناور آستارا نشده است

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی این مرکز، هیچ تحولی در آن صورت نگرفته است، گفت: با گذشت حدود یک دهه از فعالیت این مرکز به دلیل نبود سیاست‌گذاری صحیح از آن استفاده درست نشده است.

استفاده درستی از مرکز رشد واحدهای فناور آستارا نشده است

به گزارش ۸دی،غلام‌رضا مرحبا عصر امروز در جریان بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی این مرکز، هیچ تحولی در آن صورت نگرفته است، اظهار کرد: ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان آستارا نیازمند تجهیز و به‌روزرسانی است.

وی نبود نیروی انسانی کافی جهت پیشبرد برنامه‌های شرکت‌های فناور را از دیگر مشکلات این مرکز عنوان کرد و افزود: درصورت راه‌اندازی امکانات جدید در مرکز رشد واحدهای فناور می‌توان از ظرفیت‌های این مرکز در راستای تولید و صادرات محصولات دانش‌بینان استفاده بهینه کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های شهرستان آستارا را در تولید ایده و تبدیل آن به ثروت، خوب ارزیابی کرد و گفت: مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان با توانمند کردن فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها می‌تواند در شکوفایی اقتصاد منطقه و فراهم کردن فرصت‌های جدید کسب‌وکار گام‌های تأثیرگذاری بردارد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی تجاری‌سازی ایده ها از دیگر وظایف مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان دانست و بیان کرد: با گذشت حدود یک دهه از فعالیت این مرکز به دلیل نبود سیاست‌گذاری صحیح از آن استفاده درست نشده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه