محفل ادبی دکتر معین برگزار می کند؛

نشست تخصصی بررسی تاریخچه شکل گیری ادبیات کودک و نوجوان در ایران

نشست تخصصی بررسی تاریخچه شکل گیری ادبیات کودک و نوجوان در ایران چهارشنبه به صورت مجازی برگزار می شود.

نشست تخصصی بررسی تاریخچه شکل گیری ادبیات کودک و نوجوان در ایران

به گزارش ۸دی،«پریسا کرمی» با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجازی شعر محفل ادبی دکتر معین اظهارکرد: با حضور جمعی از شعرا و چهره‌های ادبی کشور و استان گیلان نشست مجازی تخصصی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «بررسی تاریخچه شکل‌گیری ادبیات کودک و نوجوان در ایران» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست چهارشنبه ( ۱۸تیر) راس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود افزود: چهره‌های ادبی شناخته شده‌ای چون حامد محقق و حمیرا خدابنده از شعرا و نویسندگان مطرح کشور و فعال در زمینه ادبیات کودکان و نوجوانان، جواد پیشنماز و حدیثه هاشمی از فعالین این عرصه در گیلان به ارائه مطلب می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه این نشست در صفحه مجازی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان دایر می شود تصریح کرد:این صفحه مجازی به نشانی اینترنتی  instagram.com/mahfeladabimoein در دسترس عموم علاقمندان و دوستداران ادبیات کودکان و نوجوانان قراردارد.

کرمی خاطرنشان ساخت: محفل ادبی دکتر معین کتابخانه های عمومی گیلان پیش از این نیز برنامه‌های مختلفی چون نشست مجازی شعر با حضور شعرا و چهره های کشوری و استانی را در بستر فضای مجازی برگزار کرد که مورد توجه علاقمندان به ادبیات فارسی قرار گرفت.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه