امام جمعه فومن:

مفسد اقتصادی در هر جایگاهی باشد باید با او برخورد شود

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه ایشان نباید از سرزنش سرزنشگران بهراسند، گفت: مفسد اقتصادی در هر جایگاهی باشد باید با او برخورد شود.

مفسد اقتصادی در هر جایگاهی باشد باید با او برخورد شود

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی درخطبه های نماز جمعه امروز شهرستان فومن ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه اظهارکرد: در فقه کتابی بنام قضا داریم و یکی از مسائل بسیار حساس در فقه اسلامی و شیعه امور قضایی است.

وی ادامه داد: نابغه ای بنام دکتربهشتی که شاید روزگار مثل او را نیافریده باشد،بنیانگذار دستگاه قضای اسلامی و فقه سیاسی ایران بوده اند و همه ما مدیون این شهید هستیم.

امام جمعه فومن ادامه داد: اگر دستگاه قضایی در کشور قوی باشد، امنیت و آرامش هم بوجود می آید.

وی باتوجه‌به عملکرد‌ قابل قبول قوه قضائیه در این ایام گفت: ما چندسالی است کمتر مسئول انقلابی داشتیم و مثل شهیدان رجایی و باهنر‌ برای ما نیامده است اما امروز دلخوش به آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستیم که حقیقتا امید را به جامعه برگردانده است.

حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه ایشان نباید از سرزنش سرزنشگران بهراسند، افزود: مفسد اقتصادی در هر جایگاهی باشد باید با او برخورد شود.

امام جمعه فومن در رابطه بامسائل آمریکا، تصریح کرد: تحولاتی که امروز در آمریکا می بینیم قابل تامل است، همه جهان می بینند، ترامپ جنایتکار و دیوانه چه‌بلایی سر مردم خودش می آورد.
وی ادامه داد:کسی‌که به خود و مردم خود رحم نمی کند به مردم جهان رحم می کند البته این منش برای همه دولتمردان آمریکا در همه ادوار بوده است و مختص به ترامپ نیست.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه امروز مشت های ما‌گره کرده تر است و باصدای بلند تر مرگ بر‌آمریکا می گوییم، افزود: قوای نظامی ما حافظ امنیت وآرامش‌ مردم هستند اما همین افراد در آمریکا باخشونت تمام مردم خودشان را به قتل می رسانند و حتی‌عذرخواهی هم نمی کنند.
حجت الاسلام صفوی خاطرنشان کرد: تفکر صهیونیستی بر مسئولین آمریکا حکم فرماست که‌درهمه‌جا حافظ منافع این کشور نامشروع هستند.

امام جمعه‌فومن باتوجه به تحولات در عراق ، گفت: شاهد دستگیری نیروهای بسیج مردمی عراق توسط دولت عراق هستیم مردم عراق امروز باید خودشان را نشان دهند.
وی گفت: به دولت عراق توصیه می کنیم به آمریکا اعتماد نکنند، عربستان به آمریکا اعتماد‌کرد اما وقتی بمب های یمنی بر سرشان می ریزد آمریکا از این کشور هیچ حمایتی نمی کند.

امام جمعه فومن در پی گرانی های اخیر مسکن در شهرستان فومن گفت: داد و بیداد از گرانی ها متاسفانه مردم در فشار اقتصادیِ وحشتناکی هستند تاسف بار است که اصناف هیچ نظارتی برخانه‌ها و مشاورین املاک ندارد.
وی با اشاره به اینکه هربنگاه‌معاملاتی هرقیمتی که بخواهند می گذارد و هیچ نظارتی بر عملکرد آن ها نیست؛ ادامه داد: مشاهده شده قیمت های ناباورانه ای می گذارند یک زوج جوان چگونه ‌می توانند برای یک خانه معمولی ۲خوابه قیمت۹۰میلیون با کرایه ماهانه بپردازند؟

امام جمعه فومن از اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن وتجارت شهرستان فومن می خواهیم هرچه سریع تر بر امورات ملکی شهرستان نظارت کنند تا خدایی نکرده کسی شرمنده خانواده اش نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه