امام جمعه رشت:

اندیشه “برد _ برد” نسبت به دشمن اشتباه و بیهوده است/ از رفتار برخی دولتمردان تعجب می کنم

امام جمعه رشت، گفت: تعجب می‌کنم که برخی اندیشه برد برد را بر زبان می‌آورند! طرف مقابل، جانی، ظالم، ملحد و جنایتکار است بعد ما به اینها بگوییم اگر شما برگردید ما برمی‌گردیم، کجا برمی‌گردیم؟ برای یک‌بار هم شده بگویید: نه!

اندیشه “برد _ برد” نسبت به دشمن اشتباه و بیهوده است/ از رفتار برخی دولتمردان تعجب می کنم

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر رشت با بیان اینکه اگر جوانان منطقه حرکت کنند امروز تمام دنیا برای آمریکایی‌ها تنگ می‌شود، اظهار کرد: اینکه می‌آیند در عراق و جوانان حشدالشعبی را می‌ربایند نشان‌دهنده استیصال آنهاست، آنها می‌خواهند واکنش نیروهای حشدالشعبی را ببینند.

وی با اشاره به اینکه  آمریکایی‌  که مردمش را در کشور خود تلف می‌کند  آنگاه در کشورهای مختلف عرض‌اندام می‌کند، تصریح کرد: روز گذشته نیروهای حشدالشعبی را می‌ربایند، حشدالشعبی هشدار داده که اگر نیروهای ما را آزاد نکنید با شما وارد جنگ می‌شویم، امیدوارم حشدالشعبی تلاش کرده و میدان را  برای آمریکایی‌ها تنگ کنند.

امام‌جمعه رشت خطاب به نیروهای مقاومت گفت: از نیروهای مقاومت می‌خواهیم که با آمریکایی‌ها کاری کنند که فرار کنند، افغانی‌ها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها، سوری‌ها، آفریقای جنوبی، مسلمانان، جوانان مقاومت بدانید که آمریکا  امروز در موضع ضعف قرارگرفته  اگر حرکت همه‌جانبه داخلی و ملی نتواند جمع شود دیگر جایی برای پناهنده شدن ندارند.

وی با اشاره به اینکه حقوق زنان، موشک‌های دوربرد و انرژی هسته‌ای ازجمله بهانه‌های نظام سلطه است، افزود: آنان اصل دین، اصل نظام و اصل ملت را  راه دولت‌های قداره کشی خود قرار دادند و متأسفانه برخی از مسئولین ایرانی انگار یادشان رفته آمریکایی‌ها سر برجام همه قول و قرارها را برهم زده و ایران را تحریم کردند.

فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها جانی‌ترین و ظالم‌ترین آدم‌ها در قراردادهای بین‌المللی است، گفت: آمریکایی‌ها بیشترین جنایت‌ها ازجمله شهادت سردار سلیمانی و خفه کردن هم‌وطنان خود به بدترین شیوه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اندیشه برد برد اندیشه ناصوابی است، تصریح کرد: تعجب می‌کنم که برخی اندیشه برد برد را بر زبان می‌آورند، طرف مقابل جانی، ظالم، ملحد و جنایتکار است بعد ما به اینها بگوییم اگر شما برگردید ما برمی‌گردیم، کجا برمی‌گردیم؟ برای یک‌بار هم شده بگویید نه!

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هر جا ما هجومی عمل کردیم دنیا عقب‌نشینی کرد، افزود: ما از اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها طلبکاریم، در برجام آب‌سنگین، فردو و غناء سوخت هسته‌ای ما را کاهش دادند آنگاه ما می‌گوییم اگر شما برگردید ما هم برمی‌گردیم! اگر بخواهید  برگردید  قطعاً مردم خود پاسخ شما را خواهند داد.

فلاحتی با بیان اینکه دشمن از اخم  ما می‌ترسد و نیازی به زدن لبخند ژکوند نیست، افزود:  غنای سوخت هسته‌ای را در پیش بگیرید و در مقابل دشمن ایستاده  و مانند رهبری که گفتند  ترامپ را  شایسته دادن پیام نمی‌دانم عمل کنید.

وی با اشاره به  آداب سبک زندگی اسلامی گفت: حیا، شرم و عفت  از بخش‌های مهم سبک زندگی مسلمان بوده چراکه اگر مسلمانان بر حیا پایبند باشند بسیاری از مشکلات از بین می‌رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه