معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت:

مشکلات سلامت جامعه و شهرداری ها در پی شیوع ویروس کرونا

علی بهارمست، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری رشت در هفتمین جلسه هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به طور ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: ویروس کرونا به دلیل ناشناخته بودن و شیوع بسیار گسترده آن نه تنها سلامت جامعه که اقتصاد اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن شهرداری ها را دچار مشکل کرده است.

مشکلات سلامت جامعه و شهرداری ها در پی شیوع ویروس کرونا

به گزارش ۸دی، علی بهارمست در این نشست ویدئوکنفرانس که با عنوان “بهداشت و اقتصاد شهری شهرهای آسیایی پس از کرونا ویروس” برگزار شده بود، شرکت کرد و مسائل و موضوعات مهم شهری را در دوران شیوع ویروس کرونا مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست تأکید گردید که ویروس کرونا به دلیل ناشناخته بودن و شیوع بسیار گسترده آن نه تنها سلامت جامعه که اقتصاد اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن شهرداری ها را دچار مشکل کرده است.

اعضای هیأت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در این نشست به بیان آخرین دیدگاه ها، نظرات و تجارب خود در زمینه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و همچنین راهکارهای پیشنهادی خود برای برون رفت از وضعیت کنونی پرداختند.

گفتنی است شهرداری رشت به دنبال انتشار خبر شیوع ویروس کرونا عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن، مبلمان شهری، تأسیسات و تجهیزات شهر را بر عهده داشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه