افزایش شیوع کرونا مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در گیلان را لغو کرد

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی گیلان اعلام کرد: برگزاری رقابتهای کونگ‌فو قهرمانی کشور به دلیل افزایش شیوع کرونا در گیلان لغو شد.

افزایش شیوع کرونا مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در گیلان را لغو کرد

به گزارش ۸دی،مجید مهروانی اظهار داشت: قرار بود مسابقات کونگ‌فو نیمه آزاد قهرمانی کشور در بخش مردان از روز پنجشنبه در رشت آغاز شود.

وی افزود: این دوره از رقابتها به دلیل افزاش کرونا در استانهای مختلف کشور و همچنین افزایش آن در گیلان، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان ادامه داد: این رقابتها قرار بود به مدت ۲ روز و با حضور حدود ۳۰۰ ورزشکار این رشته رزمی در رده‌ سنی بزرگسالان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت، به مدت ۲ روز برگزار شود که با توجه به افزایش کرونا، این مسابقات لغو شد.

مهروانی بیان کرد: با توجه به اینکه موافقت میزبانی این دوره از رقابتها به گیلان سپرده شد، مقدمات برگزاری این مسابقات در سطح کیفی بالا و همچنین امکانات مناسب را تدارک دیده بودیم تا تمامی مراحل برگزاری این رقابتها به نحو شایسته انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و همچنین سایر عوامل اجرایی در اولویت قرار دارد و به همین دلیل از سوی فدراسیون کونگ فو و برای حفظ سلامتی ورزشکاران و سایر مسئولان ، رقابتهای کونگ فو قهرمانی کشور در گیلان لغو شد.ش

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه