روحانی، نام سه گروهی که نمی توانستند برجام را تحمل کنند را اعلام کرد

رئیس جمهور ایران گفت: باید به مردم بگوییم یک دشمن ظالمانه به ما فشار می‌آورد.

روحانی، نام سه گروهی که نمی توانستند برجام را تحمل کنند را اعلام کرد

به گزارش ۸دی، حسن روحانی اظهارکرد: سه گروه بودند که برجام را نمی‌توانستند تحمل کنند. داشتند خفه می‌شدند و می‌مردند و دق می‌کردند. یکی تندروهای آمریکا، یکی اسرائیل و دیگری ارتجاع منطقه‌ای بود. این سه نمی‌توانستند تحمل کنند.

وی تصریح کرد: “یکی از رهبران کشورها به من گفتند وقتی کشورهای اروپایی صف بستند برای سرمایه گذاری این کشورهای مرتجع منطقه دق دارند می‌کنند. رفتار یک ادم کم تجربه را که رئیس جمهور آمریکا شد را دارید می‌بینید، خود مردم آمریکا می توانند قضاوت کنند. خب این‌ها توطئه کردند و این فشار عظیم را وارد کردند که ایران سه ماه دیگر تسلیم شود؛ خودش می‌آید و می‌گوید ایران پس از آن پای میز مذاکره می‌نشیند. صهیونیسم، تندروهای آمریکایی و کشورهای مرتجع منطقه فهمیدند اشتباه کرده‌اند.”

رئیس جمهور ایران ادامه داد: ملت ما ایستادگی و مقابله کرد. امروز برای همه دنیا روشن است که با تحریم و فشار ما تسلیم نمی‌شویم. باید به منطق بیایند، می‌گویند حاضریم مذاکره کنیم. اینکه می‎گویند ما حاضریم مذاکره کنیم، دروغ فوق دروغ است؛ حرف عجیب و غریبی می‌زنند یعنی چی؟، چه کسی از میز مذاکره را شکست؟ چه کسی اتاق مذاکره را آتش زد؛ آنها بودند.

روحانی تاکید کرد: ما که در چارچوب منطق، اخلاق، سیاست و روابط بین‌المللی بودیم، این واقعیت را باید به مردم توضیح داد مردم کار بزرگی دارند انجام دهند و مقاومت می کنند این را باید برای مردم بیان کنیم و توضیح دهیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه