عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد:

انتقاد به احکام جدید روحانی در شورای «زنان و خانواده»/ رئیس‌جمهور حکم‌ها را سلیقه‌ای امضاء یا رد می‌کند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به حکم رئیس جمهور برای شهیندخت مولاوردی و اشرق بروجردی گفت: آقای روحانی هر کجا دلشان خواست امضا می کنند، هرکجا دلشان خواست فسخ می کنند، هرکجا دلشان خواست رد می کنند و این طبیعت این دولت است.

انتقاد به احکام جدید روحانی در شورای «زنان و خانواده»/ رئیس‌جمهور حکم‌ها را سلیقه‌ای امضاء یا رد می‌کند

به گزارش ۸دی،حسین کچوییان درباره حکم رئیس جمهور برای «اشرف بروجردی» و «شهیندخت مولاوردی» به عنوان نمایندگان رئیس جمهور در شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده در شرایطی که هنوز احکام زهرا آیت اللهی و خزعلی روسای دو دوره این شورا به امضا رئیس جمهور نرسیده است گفت: این نوع روش قانونمندارانه مختص رئیس جمهور است که در همه جا آن را اجرا می کنند.

وی افزود: این شیوه آقای روحانی فقط مختص شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده نیست بلکه هر کجا دلشان خواست امضا می کنند، هرکجا دلشان خواست فسخ می کنند، هرکجا دلشان خواست رد می کنند و این طبیعت این دولت است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اینکه چرا چنین رویه غیرقانونی در حال انجام است تصریح کرد: در این دولت خلاف قانون مگر کم اتفاق افتاده است؟ مگر حقوق های نجومی قانونی است، مگر تعطیل کردن شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مدت ها قانونی است مگر تعطیل کردن شورای عالی فضای مجازی قانونی است ، مگر مسائل مربوط به موضوعات اجتماعی که در فضای مجازی وجود دارد قانونی است که از سوی دولت انجام شده و با آن مواجه هستیم.

کچوییان خاطرنشان کرد: اینگونه بی قانونی ها طبیعت دولت آقای روحانی است.

این استاد دانشگاه در پاسخ به اینکه آیا این انتساب ها سیاسی است پاسخ داد: آقای رئیس جمهور باید در این باره توضیح دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه