بسیج دانشجویی زمینه تربیت «مدیران کارآمد» را فراهم می‌کند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: بستر تشکلی در حوزه دانشجویی، بستری قوی برای تجربه اندوزی‌های کسانی است که در تصمیمات کشوری موثر بودند.

بسیج دانشجویی زمینه تربیت «مدیران کارآمد» را فراهم می‌کند

به گزارش ۸دی،نیازمند ریاست سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه نهاد بسیج دانشجویی یک نهاد انقلابی است اظهار کرد: بسیاری از مطالبات امام(ره) به‌نحوی در جامعه اسلام شکل گرفته و در قله‌ای ایستاده‌ایم که به برکت امام(ره) و خواست دانشجویان شاهد شکل‌گیری هسته‌های مقاومت هستیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اینکه امروزه دانشجویان در شکل‌گیری گفتمان مقاومت نقش دارند و دانشجو با روح آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری خود وارد عرصه‌های مختلف شده است بیان کرد: مهم‌ترین رویکردهایی که در بسیج دانشجویی در حال شکل‌گیری است و به رشد قابل توجهی رسیده، رویکرد مسئله محوری است.

وی با بیان اینکه بستر تشکلی در حوزه دانشجویی بستری قوی برای تجربه اندوزی‌های کسانی است که در تصمیمات کشوری موثر بودند خاطرنشان کرد: بستر آنکه دانشجویی بتواند یک کاروان راهیان نور را چه به‌لحاظ پشتیبانی و چه به‌لحاظ فنی مدیریت کند در بسیج دانشجویی فراهم شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه