ضعف عمده و اساسی ما در بدنه کارشناسی است/مدیریت شهرستان باید عاقلانه تر و با تدبیر تر باشد

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه واردات بی‌رویه نظام اقتصادی ما را در هم ریخته است گفت:  این کار مردم عادی نیست و باعث می‌شود که آب از بالا گل‌آلود شود در واقع می‌توان گفت که ضعف عمده و اساسی ما در بدنه کارشناسی است.

ضعف عمده و اساسی ما در بدنه کارشناسی است/مدیریت شهرستان باید عاقلانه تر و با تدبیر تر باشد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام صفری، نماینده رودسر و املش در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه خدا را شاکریم که مسئولیت انتخابات را پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: شرایط امروز ما فوق‌العاده ویژه است و این موضوع ریشه در در مباحث خارجی و داخلی دارد.

حجت الاسلام صفری ضعف ها را در مدیریت کلان کشور در حوزه تصمیم‌گیری و اجرا دانست و افزود: سیاست توسعه نوشته شده، اسناد بالادستی تدوین و ابلاغ شده اما می‌بینیم که در اجرا ضعیف عمل می شود و این به مسئولیت ما مسئولان مربوط است.

نماینده رودسر و املش تحریم های اقتصادی و مشکلات داخلی را علت افزایش دردهای مردم خواند و ادامه داد: مردم ناراحت و عصبانی هستند، دغدغه دارند و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و قرار ما با مردم این گونه نبود.

وی تصریح کرد: یک نماینده باید نگاه کلان شهری داشته باشد و در کنار آن در بخشی از امور نگاه شهرستانی هم داشته باشد؛ ما نمایندگان نباید از این بخش شهرستانی غافل شویم.

حجت الاسلام صفری با تأکید بر اینکه منطقه ما ظرفیت‌های کلان دارد اما هنوز آمایش سرزمینی در آن آماده نیست خاطرنشان کرد: می خواهیم برای بیست سال آینده برنامه ریزی کنیم ولی تا زمانی که آمایش سرزمین نداشته باشیم تاثیر گذار نخواهد بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه حجم بسیار از مطالبات مردم، وضعیت روستاها و شهر ها نشان دهنده ضعف در عملکرد ما است گفت: ظرفیت‌های بسیار داریم و این ظرفیت‌های امروزه ما باید از بالفعل به بالقوه تبدیل شود.

وی در رابطه با مردم اشکور با بیان اینکه این مردم مظلوم واقع شده‌اند افزود: اشکور تاثیر گذار در بحث تولید کشور است و باید از دستشان را ببوسیم؛ با وجود جمعیت کم اما بر تولید اثر بسیار دارند پس امکانات قبل از اینکه به شهر برسد باید به این روستا برود زیرا  تا زمانی که مردم این روستا ثروتمند نشوند وضعیت بازار خراب خواهد بود.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: ما سواحل بکری داریم اما بعد از تاریک شدن هوا دیگر امکان تردد ندارد و این یعنی ما نتوانستیم؛ در حوزه گردشگری و کشاورزی ظرفیت های بسیاری داریم.

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه راهبردی ترین شعار من این بود که در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی طبیعی عضو میشوم افزود: عمده مشکلات ما همین ها است و من به عنوان نماینده رودسر حق کشاورزی استان را دوباره می گیرم و احیا می کنم.

وی با بیان اینکه تنوع محصولات، توریستی بودن، سواحل و … بسیار است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا مردم ما فقیر نباشند گفت: ضعف دیگر ما در حوزه مسائل اداری و مدیریت کلان شهرستانی خودمان است قرار نیست همیشه فرماندار از رفتار ما مواظبت کند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه مردم ارباب هستند و ما نوکران آنان و نباید مردم را به خودی و غیرخودی تقسیم کنیم اذعان کرد: مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهید، حجم پرونده ها را جمع آوری و مدیریت کنید؛ وظیفه من نظارت بر حسن اجرای قانون است و موظف هستم که پیگیر باشم.

نماینده رودسر و املش گفت: ملاک من کارآمدی و بسیار صبور و خویشتن دار هستم، ما در وسط میدان هستیم کمک کنید و پاسخگوی ما باشید تا ما بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرستان باید عاقلانه تر و با تدبیر تر باشد گفت: کار ما بحران است اکنون عمده مردم از ما ناراحت هستند و حق دارند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه زندگی در روستا بسیار سخت است ادامه داد: فعلاً برای دیدار و بازدید نزد مردم می‌روند تا مستقیماً و بدون واسطه صحبت های آنان را بشنوم.

نماینده مردم رودسر و املش در ادامه تصریح کرد: بزرگترین چوب در این روستا ها محبت آنها به من بود، بددهنی و فحاشی نبود و در اوج محبت مشکلات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: در مدیریت خوب چقدر عنایت رهبر را الگو قرار دادیم؟ عالم تر، روشن تر، سیاست مدار تر و متواضع تر از ایشان داریم؟

حجت الاسلام صفری در ادامه با بیان اینکه واردات بی‌رویه نظام اقتصادی ما را در هم ریخته است گفت:  این کار مردم عادی نیست و باعث می‌شود که آب از بالا گل‌آلود شود در واقع می‌توان گفت که ضعف عمده و اساسی ما در بدنه کارشناسی است.

وی با اشاره به حوزه بهداشت و‌درمان با بیان اینکه در خصوص فیزیکال رشد کردیم اما در حوزه بهداشت نتوانستیم افزود: مشکلات ما تراریخته است از آب معدنی و انواع بیسکویت هایی که استفاده می کنیم تراریخته هستند و ما در فکر ساختن بیمارستان‌های بزرگ آنچنانی هستیم.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه در مدارس دیپلم می گیرند اما در حد چند کلمه هم نمی‌توانند انگلیسی و عربی بخوانند ادامه داد: در گیلان بیش از ۷۰۰ مدرسه خالی داریم؛ با وجود رشد جمعیت از اوایل انقلاب تاکنون چرا مدارس خالی است؟

وی در پایان با بیان اینکه ما پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها را مدیریت می‌کنیم و تعطیل نیستیم گفت: یک عده از زبان من به مردم حرف می‌زنند که من از همینجا آنها را تکذیب می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه