فرمانده انتظامي لاهيجان خبر داد:

کشف میلیاردی اقلام احتکار شده در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف اقلام خوراکی و بهداشتی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف میلیاردی اقلام احتکار شده در لاهیجان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور”  با اعلام این خبر اظهارکرد: در پی دریافت خبر احتکار اقلام خوراکی و بهداشتی در یک انبار در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، انبار اقلام احتکار شده را در شهرستان لاهیجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در بازرسی از این انبار، هزار و ۲۸۲ بطری روغن خوراکی، ۳ هزار و ۴۸۰ عدد بیسکوئیت، ۴۷۶ بطری مایع سفید کننده، ۷۵۲ عدد پودر لباسشویی، ۸۶۸ عدد دستمال کاغذی، ۷۶۳ قوطی کمپوت، ۳۷۶ بطری سرکه، ۳۱۹ بسته شکر، ۷۳۹ قوطی نوشابه، ۷۵۰ بطری آب میوه، ۱۹۸ بسته پوشک بچه و ۵۲۰ بسته نمک احتکاری کشف شد.
وی با اعلام اینکه در این رابطه متهم ۶۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ جانعلی پور با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه