پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ایام گرامیداشت مقام معلم

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ایام گرامیداشت مقام معلم

به گزارش ۸دی،سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید مقام معلم یکی از شئون الهی است که خداوند متعال، از وجود خود این شأن عظیم را در وجود انبیای الهی و اولیای پاک خود نهاده است و چه بسیار انسان‌هایی که با پذیرش مسئولیتی خطیر، قدم در این مسیر الهی گذاشته‌اند و خود الگوی صداقت و انسانیت هستند و همواره در طول تاریخ تشنگان معرفت و دانش را سیراب می‌کنند.

پاسداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنیم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.

این مناسبت فرخنده را بر مجموعه معلمان و اساتید فرهیخته مدارس و دانشگاه‌ها و همه دست‌اندرکاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت کشور که در راه اعتلای پرورش و آموزش نوگلانِ میهن عزیزمان با هدف ایجاد کشوری الگو در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، خالصانه قدم برمی‌دارند تبریک عرض می‌کنیم.

یکی از آثار و برکات نام‌گذاری این مناسبت به هفته معلم در جامعه اسلامی ما، ارتقای شأن و جایگاه معلم در پرتو اندیشه‌های انسان ساز شهید مطهری است. معلمی که با نجابت تمام در برابر همه مشکلات صبوری کرد و ذره‌ای از انجام رسالت اصلی که همان تربیت نسل مورد نیاز آینده نظام مقدس اسلامی است فروگذار نکرد.

مسئولین کشور که مستقیم و غیرمستقیم در امر حمایت و پشتیبانی از این قشر فرهیخته و نیز دستگاه بزرگ و مهم آموزش و پرورش نقش دارند، باید همه تلاش عملی خود را در رفع مشکلات و موانعشان بکار گیرند و در راستای تکریم و ارتقای جایگاه معلم در بین اقشار مختلف جامعه، گام‌های بلندی بردارند تا امیدی که سرمایه داران صهیونیست و نظام سلطه در تربیت نسل دلخواه خود در این کشور دارند را به نومیدی بدل کنند.

اینجانب در پایان ضمن تبریک مجدد هفته معلم و همچنین هفته بسیج فرهنگیان به همه زحمتکشان سنگر تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دبیران گرامی در اقصی نقاط کشور آرزوی توفیقات روزافزون ایشان را در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آرزومند است.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور

فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه