سخنگوی رزمایش مواسات گیلان:

تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی توزیع‌ شده است

سخنگوی رزمایش مواسات از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در طی این مدت و در بین نیازمندان گیلانی خبر داد.

تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی توزیع‌ شده است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش مواسات نشان‌دهنده وحدت در میان مردم ایران است، اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا در کشور و به تبعه آن در استان گیلان بسیاری از مشاغل تعطیل ‌و افراد زیادی با مشکل مواجه شدند که با بصیرت مقام معظم رهبری رزمایش مواسات آغاز و به نیازمندان کمک‌های مالی و معیشتی داده می‌شود.

وی با تأکید بر نظارت ویژه بر چگونگی توزیع بسته‌های معیشتی در استان گیلان گفت: برای بهتر اجراشدن رزمایش مواسات در استان گیلان یک قرارگاه ویژه در همین خصوص به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و به دبیری سپاه قدس گیلان تشکیل‌شده و نظارت دقیقی بر روی این رزمایش وجود دارد.

سخنگوی رزمایش مواسات با اشاره به نقش ائمه جمعه و پایگاه‌های بسیج در اجرایی شدن رزمایش مواسات افزود: پایگاه‌های بسیج و ائمه جمعه افراد نیازمند در هر استان را شناسایی می‌کنند و تاکنون ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.

عادلی با اذعان به اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خود به رزمایش مواسات اختصاص دهند تصریح کرد: در ماه رمضان امسال و‌ به دلیل شیوع کرونا افطاری دادن و مهمانی رفتن وجود ندارد ولی مردم می‌توانند هزینه‌های افطاری خود را برای کمک به نیازمندان به رزمایش مواسات اختصاص دهند‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه