توزیع ۴۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در هفتمین روز از دهه فجر، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموعا ۶۴۰ هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون بسته کمک تحصیلی در میان نیازمندان توزیع شده است.

توزیع ۴۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در هفتمین روز از آغاز دهه فجر در مراسم توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار در سطح استان با بیان اینکه مردم گیلان در این شرایط سخت اقتصادی در کنار مسئولان به کنترل کرونا کمک ویژه ای کردند، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه پای کار هستند و از آنان تشکر ویژه می کنم زیرا در این شرایط اقتصادی ۳۶۵ میلیارد تومان کمک مالی کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در گیلان گفت: از اولین روزهای کرونا تاکنون به همراه این ۴۴ هزار بسته توزیع شده در هفتمین روز از دهه فجر، مجموعا ۶۴۰ هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون بسته کمک تحصیلی در میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج در میان جوانان بیان کرد: مسئله اقتصادی مهم ترین عامل کاهش ازدواج در جامعه است به این منظور در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه در بیان زوج های نیازمند توزیع شده است.

سردار عبدالله پور یکی دیگر از اهداف سپاه پاسداران را آزادسازی زندانیان غیر عمد دانست و تصریح کرد: در سال جاری ۲۱۹‌ زندانی به دست خیرین و گروه های جهادی با مبلغ ۹ میلیارد تومان آزاد شده و این روند ادامه دار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه