بارش برف بهاری در ارتفاعات گیلان؛ سامانه بارشی جدیدی در راه است

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش برفدر ارتفاعات این استان گفت: از فردا شب سیستم بارشی دیگری منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا ظهر یکشنبه در برخی نقاط گیلان بارش رگباری شدید پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف بهاری در ارتفاعات گیلان؛ سامانه بارشی جدیدی در راه است

به گزارش ۸دی، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه بارش باران و برف در ارتفاعات گیلان را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، اظهار داشت: پیش‌بینی شده بود که بارش‌ها در برخی نقاط به‌ویژه در ارتفاعات شدت بیشتری داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شهرستان رضوانشهر گفت: علاوه بر این، سمت غرب گیلان و در ارتفاعات ماسوله نیز بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طبق محاسبات هواشناسی بارش برف برای ارتفاعات گیلان پیش‌بینی شده بود بیان کرد: طبق اطلاعات دریافتی برای ارتفاعات تالش نیز بارش برف گزارش شده است.

دادرس شرایط جوی فعلی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: شدت بارش‌ها تا ظهر امروز بود و شرایط به‌تدریج به‌سمت بهتر شدن پیش می‌رود و وضعیت پایدار جوی تا فردا شب ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان ابراز داشت: از فردا شب سیستم بارشی دیگری منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا ظهر یکشنبه هفته آینده در برخی نقاط گیلان بارش رگباری شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه شرایط جوی در گیلان مساعد است اما ممکن است اوخر هفته سیستم بارشی جدیدی وارد استان شود که طبق برآوردها خیلی شدید نیست و جزئیات بیشتر به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه