معاون فرماندار ماسال:

تحقق جهش تولید در گرو استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز است

معاون فرماندار ماسال با اشاره به اینکه برای تحقق جهش تولید باید از تکنولوژی و فناوری‌های روز استفاده کنیم، گفت: زنجیره تولید بسیار مهم است و سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

تحقق جهش تولید در گرو استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز است

به گزارش ۸دی،جعفر صفری» عصر امروز در جلسه تنظیم بازار و جهش تولید که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اعلام استراتژی و راهبرد سال است که مشخص می‌کند مسئولان و مردم‌ باید در چه سمت و سویی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌ها این است که حواسمان به موضوع باشد و دومین هدف این است که به دنبال این باشیم که آن نام تحقق پیدا کند افزود: نام سال‌ها به‌ویژه در سال‌های اخیر به دنبال این است که بین حلقه‌های مختلف اقتصاد و تولید ارتباط برقرار کند.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در «جهش تولید» موفق باشیم باید اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را جدی بگیریم و در آن زمینه تلاش کنیم گفت: کاهش وابستگی به فروش نفت مهمترین موضوع مطرح شده در اقتصاد مقاومتی بود.

صفری با اشاره به اینکه در سالهای اخیر با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که ایران شد اما توانستیم سرپا بمانیم و به تولید رونق ببخشیم تصریح کرد: استقلال اقتصادی ما به هر میزان با جهش و رونق تولید محقق شود سربلند خواهیم شد.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه باید هر یک از مسئولان برنامه‌ای برای جهش تولید داشته باشند خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در پایان سال مشخص شود چه برنامه‌هایی را برای جهش تولید اجرا کرده‌ایم و یکی از شاخص‌های ارزیابی مسئولان تحقق برنامه‌های جهش تولید است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق جهش تولید باید از تکنولوژی و فناوری‌های روز استفاده کنیم اظهار کرد: همه باید برای ایجاد اعتماد در تولیدکنندگان و مردم تلاش کنیم به این گونه که تولیدکنندگان به مسئولان اعتماد و سرمایه‌گذاری کنند و در طرف مقابل هم بین مردم فرهنگ‌سازی کنیم که از تولیدات داخلی استفاده کنند.

صفری افزود: هرچقدر مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند، تولید افزایش پیدا می‌کند و در این صورت آن هزینه ثابتی که هر شرکتی دارد سرشکن می‌شود و قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند که باید تلاش خود را در این زمینه افزایش دهیم.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه دهیاران نسبت به کاشت نهال در حاشیه معابر عمومی و آب‌بندان‌ها بپردازند گفت: با بزرگ شدن نهال می‌توان آن را در راستای عمران و آبادی همان روستا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های فعال و نیمه فعال شهرستان باید آسیب‌شناسی شود تا در رفع مشکلات تلاش کنیم تصریح کرد: زنجیره تولید بسیار مهم است و سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

صفری با بیان اینکه جهش تولید با شعار محقق نمی‌شود بلکه عملکرد خود را به گونه‌ای جهت دهیم که به نتیجه برسیم خاطرنشان کرد: با جلسات آموزشی و برگزاری سمینارها می‌توان در راستای رونق و جهش تولید گام‌های مثبتی برداشت.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه