سریال‌های ماه رمضان را بشناسید/ از “زیر خاکی” تا “سرباز”

مجموعه های تلویزیونی زیرخاکی، بچه مهندس۳، سرباز و پدر پسری در ماه مبارک رمضان از شبکه های سیما پخش می شود.

سریال‌های ماه رمضان را بشناسید/ از “زیر خاکی” تا “سرباز”

به گزارش ۸دی، سریال‌های ماه رمضان را بشناسید:

“زیرخاکی” با هادی‌حجازی‌فر سریال رمضانی شبکه ۱
مجموعه تلویزیونی “زیرخاکی” به‌تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود در حال آماده‌سازی و طی مراحل فنی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما است. “زیرخاکی” از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به‌دنبال‌ “زیرخاکی” است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

فصل سوم “بچه مهندس” سریال رمضانی شبکه۲ شد

سریال “بچه‌مهندس ۳” تصویربرداری‌اش را از نیمه تیرماه آغاز کرد و پس از ۸ ماه در ۲۶ اسفندماه به پایان رسید، قرار است در ماه رمضان ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه ۲ سیما برود. داستان سریال “بچه مهندس” در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. سریال ۳۵ قسمتی “بچه‌مهندس” ۴۵ دقیقه‌ای است؛ کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، سیدمهرداد ضیایی، کاوه سماک‌باشی و… از بازیگران جدیدی‌اند که در فصل سوم “بچه مهندس” حضور دارند.

شبکه ۳؛ سرباز” بالأخره سریال رمضانی شد
سریال “سرباز” به عنوان سریال مناسبتی شبکه۳ برای پخش در شب‌های ماه رمضان انتخاب شده است. سریالی که هادی مقدم‌دوست کارگردانش است و محمدرضا شفیعی آن را تهیه‌کنندگی می‌کند و در ۵۰ قسمت ساخته شده است پس از اتمام شب‌های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.”سرباز” حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان “سرباز” آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

“پدر پسری” سریال رمضانی شبکه ۵ شد
سریال طنز “پدر پسری” ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما آماده می‌شود. ماجرای این طنز اپیزودیک بدین قرار است: شخصیت اول داستان این سریال آدمی است که بازنشسته شده و برای اوقات فراغت خود دنبال مشغولیت است، ماجرای حامد، دانشجوی کارشناسی ارشدی است که مجبور به دفاع زودتر از موعد پایان‌نامه‌اش شده و این شرایط مصادف است با بازنشستگی زودتر از موعد و خانه‌نشین شدن پدرش که کنار بقیه اعضای خانواده در این شرایط حساس هر بار دردسری را برای او ایجاد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه