فرماندار ماسال؛

لزوم مسدودسازی پارک ها و بوستان‌ها توسط شهرداران و بخشداران

فرماندار ماسال با بیان اینکه طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی باید جدی و مصوبات شورای تامین مد نظر قرار گیرد، گفت: مسدودسازی پارک ها و بوستان‌ها توسط شهرداران و بخشداران پیگیری شود.

لزوم مسدودسازی پارک ها و بوستان‌ها توسط شهرداران و بخشداران

به گزارش ۸دی،«وحید پورحضرت» امروز در جلسه مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه تمامی مسئولان همکاری و مشارکت بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا داشتند، اظهارکرد: اوضاع فعلی نسبت به هفته‌های گذشته خیلی خوب است و بازاریان همکاری خوبی با ستاد داشته‌اند که سبب مراجعات کمتر افراد به درمانگاه‌ها و بیمارستان شده است.

وی با بیان اینکه طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی باید جدی و مصوبات شورای تامین مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: مسدودسازی پارک ها و بوستان‌ها توسط شهرداران و بخشداران پیگیری شود.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه گندزدایی روستاها و معابر پرتردد شهر دوباره در دستور کار قرار گیرد، گفت: پایش از روستاهایی که مواد ضدعفونی کننده توزیع شده حتما صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت دهیاران برای مقابله با ویروس کرونا استفاده شود و دهیاران کوچکترین وقایع را باید به بخشداری منعکس‌ کنند.

وی با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی در ماسال اظهارکرد: در این طرح ورود و خروج خودروها مورد بررسی قرار می‌گیرد و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

پورحضرت با اشاره به اینکه در این طرح اکثر صنوف تعطیل و صنوف ضروری همچون سوپرمارکت، میوه فروشی، مرغ و ماهی فروشی، نانوایی، داروخانه‌ها و … فعال هستند افزود: شهرستان ماسال همچون دیگر شهرستان‌ها نیست که یک ورودی و خروجی داشته باشد به همین علت می‌طلبد که سپاه هم به کمک نیرو انتظامی بیایند تا تمام ورودی‌های شهرستان مورد کنترل قرار گیرد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه اعمال قانون به طرق مختلف صورت می‌گیرد گفت: در شاندرمن برنامه‌ریزی شود تا با همکاری سپاه جلوی مراجعات به خصوص در چند روز آینده گرفته شود.

وی با بیان اینکه ماسال عملکرد قابل توجهی در راستای مقابله با کرونا دارد تصریح کرد: اکیپ سد معبر شهرداری‌ها نسبت به قبل بیش از پیش فعال شود.

پورحضرت با بیان اینکه تاکید دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا بر این بود که ادارات دولتی با یک سوم نیرو به کارهای خود بپردازند خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران، خود را شیفت‌بندی کردند در صورتی که شیفت‌بندی فقط برای کارمندان است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه برخی از بانک‌ها در این چند روز تعطیل کرده‌اند که خارج از ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا است اظهار کرد: شعبات باید به صورت شیفت‌بندی و یا تجمیعی عمل کنند.

وی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران حتما اشرافیت کامل نسبت به نقاط گردشگری در چند روز آینده داشته باشند افزود: از ظرفیت واحدهای بومی تولیدی استان برای رفع کمبود محصولات بهداشتی استفاده شود.

پورحضرت با بیان اینکه ماسال جزء شهرستان‌های برتر استان گیلان در اجرای طرح غربالگری به صورت صد درصدی است گفت: ظرفیت خیرین برای تهیه اقلام بهداشتی بسیار موثر بوده است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه دهیاری‌ها به صورت متعدد بر حسب توانایی مالی نسبت به توزیع اقلام بهداشتی در روستاها پرداختند تصریح کرد: در دو سه روز آینده که کار پلیس راهور و نیرو انتظامی سخت است دیگر مسئولان هم مشارکت و همکاری کنند تا سربلند از امورات معوقه برآییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه