مدیرآموزش و پرورش آستارا خبر داد:

نوسازی واحدهای آموزشی با هزینه بیش از ۵۵ میلیارد ریال در آستارا

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه نوسازی واحدهای آموزشی با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۶۲ هزار ریال انجام می شود، گفت: این واحدهای آموزشی را اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان نوسازی می کند.

نوسازی واحدهای آموزشی با هزینه بیش از ۵۵ میلیارد ریال در آستارا

به گزارش ۸دی،«سید سجاد موسوی» شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: چهار واحد آموزشی طی سال جاری در روستاهای سیبلی، تله خان و شیری حیاطی نوسازی می شوند.

مدیرآموزش و پرورش  آستارا با بیان اینکه نوسازی واحدهای آموزشی با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۶۲ هزار ریال انجام می شود،افزود: این واحدهای آموزشی را اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان نوسازی می کند.

وی از کاهش مدارس کانکسی بندر آستارا از چهار مدرسه به ۲ مدرسه خبر داد و تصریح کرد: با نوسازی مدرسه میرزا کوچک‌ خان تله ‌خان و پاسدار شیری ‌حیاطی تعداد مدارس کانکسی به ۲ واحد می رسد.

موسوی گفت: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گیلان، مدارس پیش ‌ساخته بتنی را جایگزین مدارس کانکسی می کند.

مدیرآموزش و پرورش  آستارا با اشاره به اینکه مدرسه ۲ کلاسه میرزا کوچک خان روستای تله خان بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۶۰۹ هزار ریال نوسازی می شود، خاطرنشان کرد: مدرسه پاسدار روستای شیری حیاطی بخش لوندویل نیز با صرف همین مقدار اعتبار نوسازی می شود.

وی اضافه کرد: مساحت مدارسی که نوسازی می شود ۶۰ مترمربع است و علاوه بر ۲ کلاس درس شامل سرویس بهداشتی و دفتر مدیریت است.

موسوی با اشاره به اینکه در روستای سیبلی بخش لوندویل ۲ واحد آموزشی مجزا برای مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در حال نوسازی است، افزود: نوسازی این ۲ واحد آموزشی با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۴۷۸ میلیون و ۴۴۴ هزار ریال انجام می شود.

وی از مقاوم‌ سازی کارگاه مکانیک و برق هنرستان فنی شهید حاجی‌عباسی خبر داد و تصریح کرد: مقام سازی این کارگاه ها با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام می شود و امیدواریم عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شود.

موسوی گفت: سالن ورزشی مدرسه لطف الهی بخش لوندویل که بیش از هشت سال بلاتکلیف رها شده بود عملیات اجرایی تکمیل آن از بهمن ماه سال گذشته با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۹۱ هزار ریال آغاز شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه