نماینده مردم تالش در مجلس مطرح کرد:

جهش تولید نیازمند مشارکت قوای سه گانه

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» نیازمند مشارکت و هم افزایی قوای سه‌گانه مجریه، قضائیه و مقننه است.

جهش تولید نیازمند مشارکت قوای سه گانه

به گزارش ۸دی، محمود شکری در خصوص نامگذاری شعار سال جاری بنام جهش تولید، اظهارکرد: تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» نیازمند مشارکت و هم افزایی قوای سه‌گانه مجریه، قضائیه و مقننه است.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم «نقشه راه» مردم و مسئولان است.

نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: این نامگذاری نه تنها یک شعار بلکه خط مشی حرکت یک ساله کشور است.

وی با اشاره به اینکه شعاری که تحقق آن نیازمند عزم همگانی و همت جمعی است، افزود: این نقشه راه باید با اولویت در نخستین جلسه سران قوا مطرح و تکلیف و برنامه های هرسه قوه بصورت دقیق و شفاف مشخص شود.

شکری ادامه داد: برای حوزه تولید و توسعه کشور اگر سه قوه در کنار هم برنامه مشخصی نداشته باشند بدون شک در بحث اجرا با مشکل مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه ها پای کار بیایند و نقش خود را به درستی ایفا کنند.

وی افزود: برای رشد و رونق تولید باید از منابع، ظرفیت ها و سرمایه های موجود در کشور به نحو احسن استفاده شود.

شکری یادآورشد: تحقق پذیری جهش تولید مستلزم تفکر جهادی، روحیه انقلابی، مدیریت کار آمد و در یک کلام هم افزایی و تعامل قوای سه گانه و مشارکت تمامی آحاد مردم است.

منبع: رادیو اقتصاد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه