مدیر حج و زیارت گیلان:

ودیعه گذاران گیلانی حج تمتع ۹۹ اطلاعات خود را تکمیل کنند

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به فراخوان عمومی سازمان حج و زیارت از ودیعه گذاران حج تمتع سال۹۹ خواست تا اطلاعات خود را در سامانه رزرو سازمان تکمیل کنند.

ودیعه گذاران گیلانی حج تمتع ۹۹ اطلاعات خود را تکمیل کنند

به گزارش ۸دی، حسن فعال، مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اطلاعیه سازمان حج و زیارت درخصوص فراخوان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع جهت تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ اعلام کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۹۹ و حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت گیلان با تاکید بر تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع گفت: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۱۵ اردیبهشت ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) باید با مراجعه به سامانه  https://reserve.haj.ir اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کلیه امور ثبت‌نام و تشرف زائرین به‌صورت الکترونیکی و کلیه پرداخت‌ها از طریق سامانه‌ها و درگاه‌های بانکی انجام می‌شود افزود: مراجعه به افراد و پرداخت‌های نقدی و خارج از سیستم بانکی به‌هیچ وجه مورد تأیید سازمان حج و زیارت نیست.

فعال با اشاره به زمان‌بندی و نحوه مراجعه اولویت‌ها، اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام، گفت: تمامی این اطلاعات در دهه اول اسفند ماه سال جاری اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت‌های ذخیره فراخوان می‌شوند اذعان کرد: در این صورت از اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶به بعد دعوت می‌شود تا نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

فعال تاکید کرد: تمامی اخبار و اطلاعیه‌های سازمان از طریق مبادی رسمی به اطلاع عموم می‌رسد لذا متقاضیان درخصوص ثبت ‌نام در کاروان، انتقال قبض و … مورد اغفال افراد سودجو و دلال نگردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه