استاندار گیلان یاد سلطانی فر و برف سال ۸۳ را در اذهان مردم گیلان زنده کرد

صبح امروز در حالی استاندار گیلان از وضعیت مطلوب فعلی استان خبر داد که مصاحبه‌سلطانی فر در روزهای برف یک و نیم متری گیلان برای همیشه در اذهان مردم گیلان باقی مانده و نام سلطانی فر برای مردم این استان تداعی‌گر یک رذیله اخلاقی کرد.

استاندار گیلان یاد سلطانی فر و برف سال ۸۳ را در اذهان مردم گیلان زنده کرد

به گزارش ۸دی صبح امروز در حالی که مردم استان گیلان بیش از ۴۸ ساعت با مشکلات عدیده حاصل از بارش برف دست به گریبان بوده و از عملکرد ضعیف دستگاه‌های مختلف دولتی استان ناراحت بودند، مصاحبه عجیب و غیر واقعی ارسلان زارع، استاندار بوشهری گیلان با شبکه خبر که حاکی از رفع مشکلات مردم و بازگشایی راه های اصلی استان بود، بار دیگر یاد سلطانی‌فر استاندار دولت اصلاحات در برف سال ۸۳ را در اذهان مردم گیلان زنده کرد.

در آن سال بیش از یک و نیم متر برف بر روی زمین نشسته و تمام زیرساخت‌های اولیه اعم از آب، برق، گاز و تلفن سراسر استان قطع شده بود. سلطانی‌فر وزیر فعلی ورزش و استاندار آن روزهای گیلان در حالی که در تهران، مترصد سفر به خارج از کشور بود، در مصاحبه با صدا و سیما اعلام کرد که مردم گیلان مشکلی ندارند و اوضاع در کنترل است.
مصاحبه آن روزهای سلطانی فر برای همیشه در اذهان مردم گیلان باقی ماند و نام سلطانی فر برای مردم این استان تداعی‌گر یک رذیله اخلاقی شد.

متاسفانه صبح امروز ارسلان زارع، استاندار بوشهری گیلان نیز در مصاحبه‌اش با شبکه خبر بار دیگر یاد سلطانی فر را در اذهان مردم گیلان زنده کرد. در حالی که مردم گیلان با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبانند و اکثر راه های اصلی ورودی به شهر رشت و یا داخل شهر رشت غیر قابل تردد بوده و در بسیاری از نقاط استان به ویژه در شهرهای رشت، رودسر، لنگرود و … شاهد قطع حداقل ۴۸ ساعته برق هستیم، متأسفانه ایشان به جای بیان مشکلات مردم به پنهان کردن آنها پرداخت؛ کاری که سالها پیش سلطانی فر انجام داد و برای همیشه، در اذهان مردم گیلان نامش را با یک رذیله اخلاقی مترادف کرد.

آقای استاندار!
بپذیرید که عملکرد شما و همقطارانتان در رفع بحران اخیر آن هم در حالی که حداقل از یک هفته پیش، وقوع آن پیش‌بینی شده بود، اصلاً قابل دفاع نیست. پس لطفاً تلاش نکنید همچون سلطانی فر با پنهان کردن واقعیتها یا همچون شهردار رشت با عملیات روانی و شوهای رسانه‌ای عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع تان را بپوشانید.

اگر عملیات روانی موثر بود، حداقل گرهی از گره های فراوان شهردار غیر بومی رشت باز می شد و اگر قلب واقعیت ها اثرگذار بود، حداقل سلطانی فر، کاری پیش می برد، پس لطفاً به جای رفتار های این چنینی مردانه پاسخگوی عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاع تان باشید!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه