تلاش لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان برای بازگشایی آزادراه قزوین – رشت + تصاویر

نیروهای لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان در حال تلاش برای بازگشایی آزادراه قزوین – رشت هستند که به دلیل بارش برف شدید بسته شده است.

تلاش لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان برای بازگشایی آزادراه قزوین – رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، در روزهای گذشته و با اعلام سازمان هواشناسی همه از بارش برف سنگین در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در سراسر استان گیلان خبر داشتند و مسئولان این استان نیز در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بودند که برای شرایطی بحرانی آمادگی دارند.

تنها یک روز از بارش برف رشت در نگذشته که بازهم مسئولان اجرایی استان گیلان طبق معمول غافلگیر شدند که نمونه‌ای از ناتوانی آن‌ها در مدیریت این شرایط بحرانی مسدود شدن آزادراه قزوین – رشت از شب گذشته است.

بنا بر اعلام مسئولان ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان ۳۰۰۰ هزار خودرو از بامداد گذشته تا همین لحظه در محدوده سراوان در برف گیر کرده‌اند و امکان ورود آن‌ها به شهر رشت وجود ندارد.

در حال حاضر و بابحرانی شدن شرایط لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با تمام امکانات و تجهیزات خود وارد میدان شده است تا بتواند هرچه سریعتر مسیر را برای مسافرانی که قریب به ۱۵ ساعت است که برف گرفتار شدند باز کند.

به گزارش بسیج، قطع شدن برق و آب در مناطق مختلف شهر رشت و همچنین مسدود بودن راه اصلی و فرعی این شهر از جمله مشکلاتی است که بارش برف برای مردم شهر رشت و سایر شهرستان‌های استان گیلان ایجاد کرده و مسئولان اجرایی استان نیز همچنان نتوانسته‌اند این مشکلات را برطرف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه