فرمانده سپاه ناحیه فومن خبرداد:

رزمایش گردان های بیت المقدس فومن برگزار شد+تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: سپاه و بسیج سپر بلای امنیتی مردم هستند.

رزمایش گردان های بیت المقدس فومن برگزار شد+تصاویر

سرهنگ پاسدار حمید جانباز امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی در فومن با بیان اینکه یگان های رزم بسیج باید برای سخت ترین حالت ها آماده باشند، گفت: ایران یکی از کشور های پرخطر در بلایای طبیعی است که برای واکنش ها باید آمادگی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تصریح براینکه یکی از بیشترین بلایای طبیعی رخ داده در فومن سیل است، افزود: در بحران ها، دستگاه های دولتی دچار چالش می شوند که بسیج وظیفه دارد کمک حال مسئولان باشند.

وی با اشاره به اینکه سپاه میکوشد تا رضایت مردم را در خدمت رسانی ها جلب کند، ادامه داد: سپاه و بسیج سپر بلای امنیتی مردم هستند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومین در حوادث طبیعی یکی از برنامه های بسیج در بحران ها است که در این رزمایش توسط نیروها تمرین خواهد شد، خاطرنشان کرد: سپاه آماده مقابله با هرگونه تهدیدات طبیعی و امنیتی برای حفظ امنیت مردم است.

جانباز با اشاره به اینکه علمیات رزمایش گردان های بیت المقدس با رمز مقدس یا زهرا(س) آغاز شد، اضافه کرد: نام رزمایش گردان های بیت المقدس فومن، الی بیت المقدس بود که برای دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و حمایت از محرومین برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه