پیروزی شهرداری آستارا مقابل مس نوین کرمان

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا موفق شد در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، مقابل تیم مس نوین کرمان پیروز شود.

پیروزی شهرداری آستارا مقابل مس نوین کرمان

به گزارش ۸دی،دیدار دو تیم شهرداری و مس نوین به میزبانی آستارا در استادیوم وحدت این بندر مرزی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

شاگردان حسن اشجاری با انجام یک بازی منطقی و به دور از حاشیه، موفق شدند در دقیقه ۹۳ با تک گل «مجتبی رستمی» پیروز میدان شوند و هر سه امتیاز با ارزش این دیدار را بخود اختصاص دهند.

این دیدار در مقابل دیدگان حدود پنج هزار تماشاگر آستارایی و با قضاوت سیاوش خالقی، حسن یعقوبی، بهمن محمودی و یاسر خان فام از استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این دیدار برای شهرداری آیدین مسعودی، احمد آهی، رضا فخری، امیر تیزرو، سعید دلاور، مهرگان گلبرگ، امین حقده، اشکان پارسا، مبین رضاپور، محمد رضازاده و پژمان ثباتی به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با ۱۴ بازی، هفت برد، ۳ مساوی و چهار شکست، ۲۴ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم ایستاد.

در لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب دو گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

شهرداری آستارا در هفته پانزدهم روز یکشنبه ۲۹ دی، میهمان تیم استقلال ملاثانی در اهواز خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه