بیژن نوباوه: حاج قاسم انتقام ترور خود را قبل از شهادت خود گرفت

خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان گفت: حاج قاسم انتقام ترور خود را قبل از شهادت خود با عقیم کردن دشمن و خارج کردن استکبار از منطقه گرفته است.

بیژن نوباوه: حاج قاسم انتقام ترور خود را قبل از شهادت خود گرفت

به گزارش ۸دی بیژن نوباوه صبح امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رسانه را یک وسیله جهت رساندن آگاهی و پیام د انست و اظهار کرد: تنها عشق باعث ماندگاری و دلگرمی اصحاب رسانه برای ادامه دادن این مسیر است.

وی افزود: خبرنگاران در هر شرایط تلخ و سختی باید مانند یک فرمانده خود را کنترل کنند و پیام را به شکل صحیح و با صلابت ارسال کنند.

 

**‌ سردار سلیمانی اذعان داشت که امنیت وی در داخل کشور کمتر از خارج ایران است

خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک انسان بزرگ و متدین بود که خداوند او را با شهادت به ثمر رساند بیان کرد: سردار سلیمانی اذعان داشت که امنیت وی در داخل کشور کمتر از خارج ایران است؛ بعدها تاریخ درباره چگونگی و عوامل ترور سردار سلیمانی مانند میرزاکوچک خان، امیرکبیر و…تحلیل می کند و حرف می زند.

نوباوه با اشاره به خیانت ها، جسارت ها، بی توجهی ها و تقیسم های جامعه ای داخل کشور ادامه داد: خبرنگاران نباید ساده از مسائل مهم جامعه عبور کنند و بدانیم که حاج قاسم انتقام ترور خود را قبل از شهادت خود با عقیم کردن دشمن و خارج کردن استکبار از منطقه گرفته است.

نوباوه لازمه ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی را بازگو کردن مظلومیت این افراد عنوان کرد و گفت: شهدایی که با سردار سلیمانی به شهادت رسیدند جزو مظلوم‌ترین و‌ گمنام‌ترین افراد در جامعه بودند که باید توسط اصحاب رسانه این مظلومیت بازگو و در مسیر رسیدن به اهداف این شهیدان یعنی رسیدن به آزادی و بیرون کردن استکبار از منطقه کمک کرد.

نوباوه از اعتراف صریح موساد درباره قدرت پهبادی ایران گفت: آمریکا تاکید دارد که در حمله موشکی ایران کشته نداده است، وقتی می گوید کشته نداده است به نفع ما حرف میزند، چون اگر بگویند کشته دادیم باید مقابله کنند.

خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه قرن حاضر قرن تضعیف دولت ها و تقویت ملت ها است افزود: در این قرن هرچقدر آگاهی ملت ها افزایش یابد قدرت تخریب آنها کمتر می شود.

خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی با بیان اینکه آمریکا رسما اعلام کرده که برای تصاحب سوریه بودجه بیش از ۱۴۰کشور دنیا هزینه کرده است افزود: امروز ایران با قدرت خارق العاده خود امریکا را از سوریه و عراق خارج کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا از طریق رسانه ها در دنیا خود را با وجه جنگ مغلوبه قبل از وقوع معرفی میکند و هر امریکایی نظامی ۵۰هزار دلار تجهیزات با خود حمل میکند در صورتیکه در میدان جنگ ۴۸ساعت در مقابل یک نیروی نظامی افغانی نمیتواند مقاومت کند.

نوباوه با تاکید بر اینکه روزنامه نگاران در طول تاریخ با مشکلات مالی مواجه هستند گفت: همه رسانه های دنیا حتی نیویورک تایمز با مشکلات مالی مواجه است اما ایمان سازی، ارائه تفکر انقلابی، اسلامی و انعکاس واقعیات از جمله مهمترین وظایف اصحاب رسانه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی با اشاره به اینکه بسیاری از علما مانند شیخ فضل الله نوری و آیت الله مدرس زمان خود مظلوم بودند اما هم اکنون عظمت کار آنها شناخته شده است افزود: روی سنگ قبر همه ما باید بنویسید ملت ایران بزرگ است و این بزرگی به قدرت موشک ها نیست بلکه تحت تاثیر ایمان ما است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه