معاون فرماندار ماسال:

ماسال نمره قبولی در اجرای مسکن مهر ندارد

معاون فرماندار ماسال گفت: شهرستان ماسال در اجرای طرح مسکن مهر نمره قابل قبولی کسب نکرده و ما باید تمام توان خود را در راستای پیدا کردن راهکار مناسب برای این پروژه به کار بگیریم.

ماسال نمره قبولی در اجرای مسکن مهر ندارد

به گزارش ۸دی،جعفر صفری امروز در جلسه شورای مسکن که با حضور کارشناس مسئول معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان اظهار کرد: شهرستان ماسال در اجرای طرح مسکن مهر نمره قابل قبولی کسب نکرد.

وی با بیان اینکه افراد زیادی به امید خانه دار شدن در این طرح شرکت کردند اما تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده است، افزود: ما باید تمام توان خود را در راستای پیدا کردن راهکار مناسب برای این پروژه به کار بگیریم.
معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه نباید نسبت به اجرای پروزه ها بی تفاوت باشیم، گفت: از طرح ملی مسکن استقبال کمی در شهرستان صورت گرفته است که شاید یکی از دلایل آن به ثمر ننشستن طرح مسکن مهر ماسال است.
وی با بیان اینکه راه و شهرسازی برای اجرای طرح مسکن ملی در ماسال سریعا زمین مناسبی را شناسایی و معرفی کند، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران در راستای پرداخت وام مسکن کم بهره  بازپرداخت ۱۲ ساله را به روستاییان اطلاع رسانی کنند.
صفری با انتقاد از عملکرد اداره ثبت شهرستان خاطرنشان کرد: برای شهرستان ماسال در سال جاری صدور یک هزار جلد سند روستایی پیش‌بینی شده است اما فقط ۱۳ جلد تا کنون صادر شده است که نیاز به بررسی و پیگیری دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه