رسایی در رشت:

“توهم پایان انقلاب” نقشه راه دشمن/FAFT عامل خودتحریمی ایران/ گرانی یک شبه بنزین شبیخون زدن دولت به ملت بود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: یک شبه گران کردن بنزین بدون اطلاع رسانی به مردم، به نوعی شبیخون زدن به ملت بود، به چنین رفتارهایی در غرب تئوری شوک گفته می شود که رفتار دولت با ملت به نوعی برگرفته از این تئوری است.

“توهم پایان انقلاب” نقشه راه دشمن/FAFT عامل خودتحریمی ایران/ گرانی یک شبه بنزین شبیخون زدن دولت به ملت بود

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام حمیدرسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در نشست بصیرتی گرامیداشت یوم الله ۹دی، اظهار کرد: سیر تحولات در کشور رو به پیشروی است و در روزها و ماه های آینده با حوادث بزرگ مختلفی بویژه “توهم پایان انقلاب” از سوی دشمن مواجه خواهیم شد.

وی اظهار کرد: ۹دی بر اساس این توهم برای برخی‌ها شکل گرفته است و این عده تصور می کردند مردم این انقلاب را نمی خواهند ولی ملت ایران بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمون های رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در سال ۸۸ رئیس جمهور فعلی، عضو شورای عالی امنیت ملی کشور و از جمله کسانی بود که بصورت غیر مستقیم ادعا می‌کرد در انتخابات۸۸ با وجود اینکه فاصله بین آراء نفر اول و نفر دوم منتخب مردم یازده میلیون نفر بود تقلب رخ داده است ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دولت نهم موفق ترین دولت و باعث امیدواری مردم نسبت به شرکت کردن در انتخابات شده بود.

رسایی تصریح کرد: استدلال روحانی درخصوص تقلب در انتخابات این بود که در دوره‌های قبل تعداد زیادی از افراد در انتخابات شرکت نمی کردند ولی در انتخابات ۸۸ شرکت کردند و حالا که در انتخابات شرکت باید به موسوی رای می دادند‌.

وی با بیان اینکه در رأس کسانی که توهم پایان انقلاب را داشتند اکبر هاشمی رفسنجانی بود، افزود: هاشمی رفسنجانی در دوره دوم سال سازندگی تاکید داشت برای شرکت در انتخابات نیاز نیست مردم را تشویق کنیم و همین تعدادی که شرکت می کنند هم باید با اشاره و فرمان ما به شخص مورد نظر ما رأی دهند.

رسایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راستای ظهور امام عصر (عج) و مقدمه حضور ایشان است اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در مرداد ماه سال ۹۷ اعلام کردند که فتنه اصلی دشمنان در سال ۹۸در راه است که بخشی از این فتنه ۹۸، قصه افزایش نرخ بنزین بود.

وی با بیان اینکه از اولین روزهای پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهدیدها قرار گرفته است و همچنان این فتنه ها و تهدید ها ادامه دارد افزود: در ۱۰سال اول انقلاب دشمنان داخلی با مدیریت دشمنان خارجی با تیترهای جنجالی در روزنامه ها با هدف تشویش اذهان عمومی، جنگ های سرد، ایجاد چهار کودتا، ترورهای کور مردم و مسئولین و جنگ تحمیلی ۸ساله، به دنبال به پایان رساندن نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

رسایی در دهه دوم انقلاب دشمنان با راهکار فرهنگی درصدد نابودی انقلاب اسلامی برخاستند گفت: امام راحل بارها فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما از سوی دیگر تأکید کرد که اگر کلید و سیاست کشور به دست غرب زده آمریکایی، عمامه به سر انگلیسی و طرفداران سرمایه داری برسد انقلاب در معرض خطر جدی قرار می گیرد.

 

** التماس امام خمینی به مردم برای رأی ندادن به غرب زدها!

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: امام خمینی(ره) همواره نگران این بود که ارتش، مجلس، سپاه و رئیس جمهور به دست کسانی که طرفدار سرمایه داری هستند قرار بیافتد و با التماس از مردم می خواست که به لیبرال ها و غرب زده ها رأی ندهند.

رسایی با تأکید بر اینکه پایان انقلاب یک توهم است تا روزی که طرف مقابل شما آمریکا و کفر باشد، ادامه داد: زمانی باید نگران پایان انقلاب باشید که پایان طرف شما نفاق باشد.

** دوم خرداد اوج غرب زدگی ایران

وی از دوره دوم خرداد و اصلاحات، به عنوان دوره اوج غرب زدگی یاد کرد و افزود: سید محمد خاتمی در بخشی از سخنرانی خود اعلام کرده است اگر دین در مقابل آزادی قرار گرفت آن را باید طوری تعریف کنید که دین کنار رود و آزادی در رأس قرار گیرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه این عمامه به سر حتی معنی دین را هم نمی دانست گفت: دین از یک منبع معتبر یعنی پیامبر اکرم(ص) به ما منتقل شده است و این محدودیت در راستای حفظ امنیت روحی، معنوی، ارتقاء‌روح انسان و سلامت جامعه است.

** آغاز مشکلات کشور با کلیددار شدن افراد متزلزل

رسایی با بیان اینکه دشمن با اضافه کردن تحریم‌ها دین، اعتقادات و مقاومت ملت ایران را نشانه گرفته است افزود: مشکل از جایی شروع شد که کسانی که باورهای آنها دچار تزلزل شده بود در مکانیزم رأی کلیددار شدند.

وی با اشاره به تأثیر اعتقادات مذهبی و باور دینی مسئولین بر روی عملکرد آن ها، گفت: هرگاه مسئولین کشور از کسانی بودند که به باورها و وعده های خداوند و به شعارهای سال ۵۷ اعتقاد داشتند مشکلات مردم حل و کارهای انقلاب با وجود تمام فشارها پیش می رفت.

رسایی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب دشمنان ها تلاش می کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و رأی ندهند و سعی در بازگرداندن سلطنت طلبان و… داشتند ولی روش امروز دشمن در خصوص انتخابات تغییر کرده است افزود: پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در جلسه ای رسما اعلام کرده است که ما دیگر تلاش نمی کنیم که ضد انقلابی ها مثل ربع پهلوی بر سر امور کشور ایران بازگردد چون مردم ایران با وجود تمام مشکلات افراد پهلوی و سلطنتی را نمی خواهند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن به دنبال سر کار آوردن افراد پشیمان از انقلاب است که این افراد را از نطق هایی که در صحن مجلس؛ بیانیه ها و از تیترهای رسانه هایشان میتوان شناخت.

وی با بیان اینکه عده ای از نمایندگان مجلس نظیر جعفرزاده ایمن آبادی که خود را قبلا متولی انقلاب و راه شهیدان می‌دانست امروز به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند و می خواهند مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام توصیه کنید که FAFTرا بپذیرند، تصریح کرد: “اف ای تی اف” باعث تسلط بیشتر دشمن بر اطلاعات کشور می‌شود و در جلسه ای رئیس اتاق جنگ اقتصادی آمریکا “اف ای تی اف” را عامل خودتحریمی و باعث افزایش فشار بر ایران اعلام کرده است.

** یک روزی حرف زدن علیه برجام گناه کبیره بود!

رسایی با اشاره به ادعای روحانی که از برجام به عنوان ابر پر باران و راهکاری برای حل تمام مشکلات کشور نام می‌برد، خاطرنشان کرد: یک روزی حرف زدن علیه برجام گناه کبیره بود و روحانی ادعا می کرد که با قبول کردن برجام همه قیمت ها ۲۰ درصد کاهش پیدا می کند و امروز باز هم می‌گوید با قبول کردن “اف‌ای‌تی‌اف” ۲۰ درصد قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و انسان از روی بعضی از افراد شگفت زده می شود!

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به سفر شخصی و یک هفتگی، رییس جمهور در زمان سیل بهار امسال، که پنج استان کشور شامل گلستان، مازندران، فارس، لرستان و خوزستان در آب غرق بودند افزود: قبلا رئیس دولت در گرفتاری ها در کنار مردم قرار می گرفت ولی در بحبوحه سیل رئیس جمهور به سفر رفته بود، و حتی وقتی دلار به ۱۵ هزار تومان رسید عکس رئیس جمهور در توچال در حین اسکی بازی منتشر شد.

** تلاش دشمن در سرکار آمدن عمامه به سرهای غرب زده!

وی با بیان اینکه پمپئو بدنبال سر کار آمدن عمامه به سرهای آمریکایی با تفکر غرب زده و ملتمس به آمریکا است ادامه داد: پمپئو میداند که چنین افرادی هستند که با سابقه انقلابی خود باعث تغییر و نگرش منفی مردم نسبت به انقلاب می‌شوند، غیر انقلابی ها اعتقادی به مردم ندارند و نمی توانند با مردم ارتباط برقرار کنند.

رسایی با تأکید بر اینکه یک شبه گران کردن بنزین بدون اطلاع رسانی به مردم، به نوعی شبیخون زدن به ملت بود افزود: به چنین رفتارهایی در غرب تئوری شوک گفته می شود که رفتار دولت با ملت به نوعی برگرفته از این تئوری است.

** مردم تحریم را تحمل کنند اما تبعیض را خیر!

وی با بیان اینکه مردم می توانند تحریم را تحمل کنند اما تبعیض را خیر! ادامه داد: استعفای وزیر آموزش و پرورش را به دلیل شرکت در انتخابات مجلس عنوان کردند در صورتی که یک دروغ بزرگ بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این وزیر هشت تا نه ماه پیگیر بود که با رئیس‌جمهور ملاقات حضوری داشته باشد برای گفتن مشکلات حوزه آموزش و پرورش، معوقات فرهنگیان و… ولی ریس جمهور وقت نمی داد، این شخص به پیشنهاد اطرفیانش نامه استعفایش را نوشت که رئیس جمهور او را فرا بخواند ولی رئیس جمهور به سرعت استعفایش قبول کرد!

رسایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بین مسئولین کشوری بر اعتقاد و باور بر وعده های خداوند گفت: انقلابی کسی است که در بین مردم باشد و در انتخابات دل شما را بخرد نه جیب شما را و در صف اول مبارزه با امریکا باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پایان خاطر نشان کرد:  در گام چهارم دوم انقلاب لیبرالها، سکولارها، نادمان، سازشکارها، مفسدین سیاسی و اقتصادی و…از ردیف انقلاب ریزش می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه