حمید رسایی در جمع مردم رودسر:

مردم همیشه در صحنه به انقلاب اسلامی پایبند هستند

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه به انقلاب اسلامی پایبند هستند، گفت: دشمن ارزش‌های ملی، مذهبی و انسانی مردم را برای سست کردن اراده آنان هدف قرار داده و این جنگ، جنگ اراده‌هاست.

مردم همیشه در صحنه به انقلاب اسلامی پایبند هستند

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام حمید رسایی امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم رودسر با یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار کرد: انقلاب ما چهل و چهار ساله شد در حالی‌که یکی از مقامات آمریکایی در همایشی که منافقین سال ۹۶ برپا کرده بودند، گفته بود جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه توطئه دشمنان را خنثی و نقشه‌هایشان را نقش برآب کرد، گفت: ولایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و در دوران انقلاب همواره دست غیبی و تأیید الهی همراه مردمی بود که توانستند تحولی بی‌نظیر را رقم بزنند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس افزود: کسانی که امروز علیه کشور سیاه‌نمایی می‌کنند و شعار می‌دهند، همین ها چهل و چهار سال است که می خواهند این انقلاب را سرنگون کنند اما راه به جایی نمی‌برند.

رسایی با تأکید بر اینکه دشمن ارزش‌های ملی، مذهبی و انسانی مردم را برای سست کردن اراده آنان هدف قرار داده و این جنگ، جنگ اراده‌هاست، گفت: وقتی اراده سست شود آنوقت است که تجهیزات و عملیات نظامی دشمن جواب میدهد و دیگر لازم به حمله نظامی نیست.

دشمن عفت، حیا و غیرت را هدف قرار داد

رسایی حجاب را از شعائر مسلمانان و شیعیان، یک علم و پرچم خواند و ادامه داد: وقتی دشمن بتواند از این سد عبور کند، عفت و حیا و غیرت را هدف قرار می‌دهد و در این چند ماه گذشته شاهد بودید که چگونه یک صف بندی بی سابقه در برابر مردم ایران و اعتقادات آنان با ابزارهای سیاسی و بین‌المللی و رسانه‌ای شکل گرفت.

مسئولان در کنار توجه به اقتصاد و معیشت مردم با ترویج برهنگی‌ و بی‌حیایی مقابله کنند

وی حجاب را واجب الهی دانست و بیان کرد: مطالبات ما از مسئولان این است که ضمن رفع مشکلات مردم، توجه به اقتصاد و معیشت و جلوگیری از هرگونه فساد، با کسانی که به دنبال ترویج برهنگی‌ و بی حیایی هستند مقابله کنند.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سه ماه قبل از فتنه اخیر یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کرد افزود: دشمنان در این سه ماه انواع شایعات را علیه رهبری به راه انداختند و برای تحقق اهداف خود در عرصه اعتصابات مردم را تهدید کردند اما این مردم بودند که همواره پای نظام ایستادند و بارها برای حمایت از آن به میدان آمدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه