مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

سپاه ستاد انتخاباتی هیچ فردی در انتخابات نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه به طور مصداقی در انتخابات ورود نکرده و ستاد انتخاباتی هیچ فردی نیست ابراز داشت: سپاه صرفا بر اساس منویات مقام معظم رهبری شاخصه‌های مسئولان انقلابی را تبیین می‌کند.

سپاه ستاد انتخاباتی هیچ فردی در انتخابات نیست

به گزارش ۸دی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه در رشت اظهار کرد: استفاده از نیروهای خارجی یکی از راهکارهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بنا به روایتی از امام صادق(ع)، مردم باید امام خود را بشناسند، از او تبعیت کنند و سخنان او را فصل‌الخطاب بدانند.

تسخیری با اشاره به اینکه نقشه‌های دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی تاکنون ناکام مانده است تصریح کرد: امروز آمریکا و نظام سلطه به این نتیجه است که نمی‌تواند از خارج به جمهوری اسلامی ضربه بزند و به همین دلیل تصمیم گرفته است از منافقین برای خدشه‌دار کردن انقلاب استفاده کند.

وی جنگ ادراکی را اصلی‌ترین جنگ دشمن علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و ابراز داشت: فضای مجازی اصلی‌ترین ابزار دشمن برای تاثیرگذاری بر ادراک و تفکر مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ ادراکی خود را در عراق و لبنان نیز اجرا می‌کند گفت: ترویج فرهنگ انقلابی در منطقه سبب می‌شود تا سلطه‌گران جایگاه خود را از دست بدهند.

تسخیری با تاکید بر اینکه سپاه به طور مصداقی در انتخابات ورود نکرده و ستاد انتخاباتی هیچ فردی نیست ابراز داشت: سپاه صرفا بر اساس منویات مقام معظم رهبری شاخصه‌های مسئولان انقلابی را تبیین می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه