نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

لغو استیضاح وزرا مصلحت کشور بود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن استیضاح برخی وزرا، گفت: پس گرفتن امضا از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس در ارتباط با استیضاح برخی وزرا غیر منطقی و غیر حرفه‌ای است.

لغو استیضاح وزرا مصلحت کشور بود

به گزارش ۸دی،اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رودسر با اشاره به طرح موضوع استیضاح برخی وزراء در صحن مجلس، اظهار کرد: پس گرفتن امضا از سوی نمایندگان مجلس در ارتباط با استیضاح برخی وزراء از جمله نفت و کشور غیر منطقی و غیر حرفه‌ای است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی تصریح کرد: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح ۲ وزیر نیز در این راستا بود.

وی به موضوع تعامل مجلس با دولت اشاره کرد و افزود: نقد نسبت به عملکرد دولت باید به دور از بی احترامی و تنها برای بیان مشکلات و رفع آنها باشد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی در جامعه، تصریح کرد: اینکه فردی به خود اجازه می‌دهد در این شرایط مردم را نسبت به نظام بدبین کند چه معنی می‌تواند داشته باشد همه باید تلاش کنیم تا کسی به خود اجازه ندهد مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

*هیچ مسئولی حق ندارد از امکانات دولتی به نفع کاندیدای استفاده کند

همچنین فرماندار رودسر نیز با اشاره به احداث دو پا در مناطق مختلف این شهرستان، اظهار کرد: پل گزاف رود با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و پل قاسم آباد با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته بود که به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است، ادامه داد: باید رودخانه‌های را قبل از تخم ریزی ماهیان ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، تأکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد از امکانات دولتی به نفع کاندیدای استفاده کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه