آخرین روز ثبت نام داوطلبان کاندیدای مجلس در لنگرود/ ۱۰نفر ثبت نام کرد+‌عکس

در آخرین روز ثبت نام داوطلبان کاندیدای مجلس در لنگرود ۱۰نفر ثبت نام کردند.

آخرین روز ثبت نام داوطلبان کاندیدای مجلس در لنگرود/ ۱۰نفر ثبت نام کرد+‌عکس

به گزارش خبرنگار ۸دی، حسین قاسم پور شلمانی نظامی بازنشسته با حضور در فرمانداری لنگرود برای شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه لنگرود نام‌نویسی کرد.

قاسم پور ۵۴ ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآنی و نظامی بازنشسته است و فرماندهی یگان عملیاتی و آموزشی در دوران دفاع مقدس و مدیر رسیدگی به تخلفات و جرائم معاونت بازرسی را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است تاکنون ۲۳ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در لنگرود ثبت نام کردند.

طبق پیگیری های خبرنگار هشت دی کاظم دوستکام اهل آنسرمحله و ارتشی از وزارت کشور در حوزه لنگرود ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ۸دی عصمت یوسف زاده مریدانی با حضور در فرمانداری لنگرود برای شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام کرد.

وی ۳۵ ساله و داری مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی است.

از جمله سوابق یوسف زاده مریدانی مشاور در موسسات آموزشی قلم چی و جوکار، مشاور در مدارس در مقاطع دبیرستان و دبستان بعنوان نیروی آزاد، دبیرستان دخترانه فرشته و دبستان امیرکبیر در لنگرود و دبستان علم آفرین در رشت ، مشاور در موسسه آموزش عالی قدیر و مشاور در مرکز دانشگاه آزاد کیش را می توان نام برد.

 

در آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم یک پزشک عمومی لنگرودی ثبت نام کرد

دکتر احسان اله اسدی پزشک عمومی شهر لنگرود در هفتمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری لنگرود برای شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.

وی ۵۴ ساله و داری مدرک تحصیلی پزشکی عمومی است

اسدی در کارنامه خود ریاست آموزش و پرورش لنگرود و دبیری دبیرستانهای لنگرود را داراست.

دانش آموخته دکترای مدیریت و رسانه در لنگرود ثبت نام کرد

محمد امامی ، گوینده ،مجری و برنامه ساز صداوسیما در اخرین روز ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیا لنگرود نام نویسی کرد

وی متولد ۱۳۵۹ دانش آموخته دکترای مدیریت و رسانه و د حال حاضر گوینده و مجری صداوسیما و مولف دوکتاب در حوزه علمی است.

وی نفر اول و جوانترین دبیر محلات شهر تهران، رتبه ۵۴ کشوری در دکترای مدیریت و رسانه، ۱۵ سال سابقه مدیریت شهری و ح۱ور در شورای اسلامی شهر تهران بعنوان شورایار ، بیش از ۱۴ سال فعالیت در پروژه های فنی و عمرانی کشور ، عضو کارگروه عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران منطقه ۶، مشاور رسانه ای شهردار کرمانشاه ، مدرس دانشگاه در حوزه های مدیریت و ارتباطات ، مشاو رسانه ای در وزارتخانه ها و سازمانهای مختلف و محقق و تحلیل گر مسائل فرهنگی و رسانه ، مدیر روابط عمومی انجمن مدیریت استرانژیک ایران را در کارنامه خود داراست

این داوطلب جوان لنگرودی می گوید آمده ام تا در رگ های لنگرود خون تازه ای تزریق کنم و احساس می کنم لنگرود به اکسیزن و نفس تازه نیاز دارد.

فریدون شریفی لنگرودی نژاد فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق ۵۵ ساله، جانباز ۷۰ درصد و سرتیپ بازنشسته ناجا دقایقی قبل در فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.

فاطمه شیرزاد سلوش متولد ۴۲ کارشناس ارشد علوم قران و حدیث و فرهنگی بازنشسته  در لنگرود ثبت نام‌ کرد.

وی کاندیدای شورای شهر تهران، کاندیدای مجلس دهم در تهران هم بود و گفت: هیچ وعده ای نمی دهم چراکه نظارت بر حسن اجرای قانون جز وطایف نماینده مجلس است.

شیرزاد مبارزه با ظلم و فساد بعنوان یک اصل مدنظرم قرار دارد و افزود: کلام رهبری را فصل الخطاب همه امور میدانم.

فرماندار اسبق رودسر و آستارا و نماینده اسبق لنگرود پابه عرصه کارزار گذاشتند

در آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم محمد علی حیدری و محمد اخوان برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در فرمانداری رودسر حاضر شدند.

محمد اخوان بازارده متولد ۱۳۳۶ دبیر دینی و پرورشی مدارس دخترانه و پسرانه رودسر، مسئول جهاد دانشگاهی سیستان بلوچستان، موسس انجمن اسلامی دانشگاه سیستان بلوچستان، عضو شورای مرکزی و مسئول گزینش تربیت مدرس سیستان بلوچستان معاون آموزش و پرورش شهرستان در لنگرود ثبت نام کرد.

وی فرماندار رودسر، فرماندار آستارا، مشاور رسمی استاندار، مدرس دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی و آزاد، دارای مقالات متعدد علمی و توسعه ای، عضو مجمع مشورتی توسعه گیلان نیز بود.

اخوان با بیان اینکه ما مولود انقلاب نیستیم بلکه والد انقلابیم گفت: هرچه در توان داریم برای یکپارچگی کشور و نظام انجام می دهیم.

محمدعلی حیدری نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی لنگرود ثبت نام کرد.

**مشکلات معیشتی جوانان و اشتغال باید هدف قرار گیرد

وی با بیان اینکه ۵ طرح ارائه دادم و همان ها را به نتیجه رساندم گفت: طرح چای، گازرسانی به روستاها، کسانی که پس از ۱۰ سال پرداخت بیمه باید بازنشست بشوند از برنامه هابم بود.

حیدری با اشاره به اینکه شهردار رودسر و رییس آموزش و پرورش لنگرود
در دوره های گذشته بودم افزود: زیربنای کشور ساخت و ساز عمرانی بود اما اکنون مشکلات معیشتی جوانان و اشتغال باید هدف قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه