آرزوی پلیس شدن “عادل” به واقعیت تبدیل شد

“عادل” کودک محروم از پدری که با اقدام خوب پلیس راهور گیلان پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره به آرزوی خودش یعنی پوشیدن لباس پلیس دست یافت.

آرزوی پلیس شدن “عادل” به واقعیت تبدیل شد

به گزارش ۸دی ؛ “عادل” کودکی ۹ ساله و اهل رشت است که امروز با کمک پلیس راهور گیلان پس از ماه‌ها انتظار بالاخره به آرزوی قلبی خود رسید.

این کودک امروز طی مراسمی در پلیس راهور شهر رشت با پوشیدن لباس راهنمایی و رانندگی با نیرو‌های پلیس راهور این شهرستان دیدار و پس از نشستن در خودرو پلیس و حضور در معابر شهر رشت به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی ایفای نقش کرد.

او که پلیس شدن را بزرگترین آرزوی زندگی خود می‌دانست  گفت: با شنیدن خبر تصادفات و کشته شدن هموطنانم در حوادث رانندگی همیشه آرزو می‌کردم تا بتوانم برای امنیت مردم قدمی بردارم و امروز که به عنوان همیار پلیس معرفی شدم به بزرگترین آرزوی زندگی خود رسیدم.

سرهنگ “امیرطالبی” سرپرست پلیس راهور گیلان نیز در این مراسم، گفت: از امروز “عادل” به عنوان همکار افتخاری مجموعه پلیس راهور استان به کارگیری می‌شود و به ماموران پلیس در ترویج فرهنگ ترافیک کمک می‌کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر نقش کودکان در ترویج فرهنگ قانونمداری و کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای، ابراز امیدواری کرد: تمام رانندگان با رعایت قوانین و مقررات، سهم خود را در ایمنی رانندگی و مدیریت ترافیک ایفا کنند.

سرپرست پلیس راهور استان با اشاره به اینکه کودکان رانندگان آینده هستند، تصریح کرد: فرزندان هر رفتاری که از والدین در زمینه رانندگی ببینند در ذهنشان ثبت می‌شود و این آموزش‌ها را از بزرگترها و جامعه یاد می‌گیرند.

وی به نقش محوری و جایگاه خانواده‌ها در پیشگیری از وقوع تخلفات و تصادفات اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته با اقدامات صورت گرفته پلیس راهور گیلان هیچ گونه تصادف منجر فوت در حوزه دانش‌آموزان حین رفت و آمد به مدرسه نداشتیم.

سرپرست پلیس راهور گیلان در پایان با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته شاهد کاهش ۵۰ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در معابر درون شهری بودیم ابراز امیدواری کرد که با ادامه این روند تا پایان سال جاری به اهداف پلیس راهور در کاهش تصادفات منجر به فوت دست یابیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه