نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

شکست دوباره توطئه دشمنان/ اگر دولت فعلی از تجربیات استفاده می‌کرد آشوبگری‌ها رخ نمی داد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: اگر دولت فعلی نیز از این تجربیات بسیار خوب استفاده می‌کرد و با مردم سخن می‌گفت شاید هیچ‌کدام از این اتفاقات و آشوبگری‌ها در کشور به وقوع نمی‌پیوست.

شکست دوباره توطئه دشمنان/ اگر دولت فعلی از تجربیات استفاده می‌کرد آشوبگری‌ها رخ نمی داد

به گزارش ۸دی،‌ محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه در تمام عمر چهل ساله انقلاب اسلامی دشمن همیشه مترصد ضربه‌زدن به نظام بوده است اظهار کرد: با درایت مقام معظم رهبری و با بصیرت و هوشیاری مردم، بار دیگر توطئه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای جدید در کشور شکست خورد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه مردم از ماهیت دشمنان انقلاب باخبر هستند عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در کمین بوده و هستند و مردم نیز به خوبی این موضوع را دریافته‌اند بنابراین به موقع در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

شکری کشاندن مردم به کف خیابان‌ها و ایجاد فضای بلوا و اغتشاش را شیوه همیشگی دشمنان برای رسیدن به اهدافشان خواند و تصریح کرد: خداوند بزرگ را به خاطر داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکریم، زیرا ایشان بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا کردند و راه را برای نفوذ آنان در کشور بستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دستگیری عناصر معاند در اغتشاشات چند روزه اخیر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بعدها وقتی اعترافات این افراد منتشر شد همه می‌فهمند که دشمن چه برنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی تدارک دیده بود و چگونه قصد داشت مردم را به کف خیابان بکشاند.

وی از فتنه سال ۸۸ و ۹۶ دشمنان و معاندان علیه کشورمان و مشخص شدن ماهیت آن اتفاقات برای مردم سخن گفت و اظهار داشت: دشمن پس از آن‌که در جبهه تهاجم فرهنگی و سپس جنگ همه جانبه اقتصادی نتوانست کاری از پیش ببرد تنها راه رسیدن به اهداف خود را در ایجاد اغتشاش دید.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تجربیات بسیار خوب به دست آمده در اجرای طرح هدفمندی کردن یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آن زمان مسئولان ابتدا موضوع را با مردم در میان گذاشتند و حتی در عمل نسبت به واریز وجوه حاصل از اجرای طرح به حساب مردم اقدام کردند.

شکری همراهی مردم با طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و اشتیاق آنان برای اجرای هرچه سریع‌تر آن را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: اگر دولت فعلی نیز از این تجربیات بسیار خوب استفاده می‌کرد و با مردم سخن می‌گفت شاید هیچ‌کدام از این اتفاقات و آشوبگری‌ها در کشور به وقوع نمی‌پیوست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بی‌تدبیری دولت زمینه حضور دشمن را فراهم ساخت عنوان کرد: اصلاحات اقتصادی لازمه هر کشوری است و حتی اروپایی‌ها و آمریکا نیز دست به اجرای بزرگ‌ترین اصلاحات اقتصادی زده‌اند اما برای هر کاری زمینه‌چینی و بسترسازی لازم و ضروری است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه