فرمانده سپاه ناحیه فومن:

حربه های دشمنان به سد بصیرت‌ ملت برخورد کرد/ اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در فومن

سرهنگ پاسدار حمید جانباز با بیان اینکه رسانه ها مبلغ ارزشمند خدمات بسیج هستند، گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان فومن از برنامه های بسیج پشتیبانی کرده اند.

حربه های دشمنان به سد بصیرت‌ ملت برخورد کرد/ اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در فومن

به گزارش ۸دی حمید جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان فومن از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج در این شهرستان خبرداد و گقت: محور اقدامات بسیج در محرومیت زدایی و خدمات رسانی خلاصه شده است.

جانباز با تصریح براینکه تجدید پیمان با آرمان های شهدا و گلباران مزار شهدا برنامه ابتدایی هفته بسیج در فومن‌ خواهد بود، ادامه داد: یادواره های شهدا، جشنواره های بومی و محلی، تجلیل از بسیجیان، دیدار با خانواده های شهدا و بسیجیان پیشکسوت از دیگر برنامه های سپاه ناحیه فومن در این هفته است.

این مقام ارشد نظامی با تاکید براینکه در هفته بسیج، میزخدمت مدیران شهرستان فومن در نماز جمعه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت، ویزیت رایگان، اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، افتتاح صندوق های قرض الحسنه مساجد روستایی، افتتاح مسکن محرومین و… نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

جانباز با یادآوری اینکه واکسیناسیون دام و طیور از دیگر اقدامات بسیج در این هفته است، متذکرشد: با تلاش بسیج مهندسین کشاورزی فومن، بیش از ۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی فومن زیر کشت دانه روغنی کلزا رفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید براینکه کشاورزان باید به سوی خودکفایی در محصولات استراتژیک پیش بروند، ادامه داد: خودکفایی در محصولات کشاورزی موجب امنیت غذایی و پیشرفت اقتصادی می شود.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان ۱۱۵ شهید بسیجی دارد، اضافه کرد: همایش چند هزارنفری بسیجیان فومن نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه دشمنان در حوادث اخیر شکست خوردند، افزود: مواجب بگیر های سلطنت طلب ها و استکبار به مقاصد شوم خود نرسیدند.

جانباز با تاکید براینکه مردمان ایران اسلامی با بصیرت مثال زدنی شان صفوف خود را از اغتشاش گران جدا کرده اند، افزود: مردم شهرستان فومن دلداده نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن اتفاقات اخیر را برگرفته از برنامه ریزی سه ساله دشمنان برای کشور دانست و گفت: دشمنان برای اجرای مقاصد خود منتظر فرصت بودند که اکنون به سد محکم بصیرت ملت برخورد کرده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه تجمع مردم انقلابی فومن پس از برگزاری نماز جمعه در پاسخ به اغتشاشگران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ۴۰۵ بسته حمایتی در این هفته در بین خانواده های نیازمند فومنی توزیع خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه